Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@08:04:31 GMT

مذاکره گروه ۲+۵ با دبیرکل AFC

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۱۳۴

مذاکره گروه ۲+۵ با دبیرکل AFC

مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو به همراه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال امشب (چهارشنبه) راهی مالزی خواهند شد.

تیم پنج نفره اعزامی به کوالالامپور قرار است فردا (پنجشنبه) دیداری با ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشند تا درباره تصمیم اخیر AFC مبنی بر سلب میزبانی از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه قرار است نماینده‌ای از سفارت ایران در مالزی نیز حضور داشته باشد و همچنین یک فرد حقوقدان از ایران به همراه مدیران باشگاه‌ها و سرپرست دبیرکلی فدراسیون به مالزی می‌رود تا این دو همراه ۵ نفر دیگر رودرروی دبیرکل AFC قرار گیرند.

چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اعلام و تأکید کرده‌اند که در صورت سلب میزبانی، در این مسابقات شرکت نمی‌کنند. این تصمیم واحد و مشترک این باشگاه‌ها است.

256 43

کد خبر 1344908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

در دیگر بازی امروز، ایران ۳ بر یک افغانستان را برد و از دقایقی پیش نیز کویت به مصاف بحرین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد