Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه‌گویی استکبار و دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: چهار  دهه پیش انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و بهمن ماه سال ۵۷ ایامی تاریخی است که هیچ گاه از ذهن ملت پاک نخواهد شد چرا که ۲۲بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار و دیگر دشمنان تلاش می کنند تا با ترفندهایی بتوانند نشان دهند انقلاب ضعیف شده اما حضور پر شور مردم با بصیرت ایران اسلامی در صحنه و به ویژه حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن به همه دنیا ثابت می کند که ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند و حضور مردم دشمن را ناامید می کند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را به همراه داشت که ضروری است تا آمار مقایسه ای از  خدمات و امکانات قبل و بعد از انقلاب در قالب یک بروشور تهیه و این خدمات اعلام شود.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در دهه فجر بیان کرد: هدف از برگزاری میز خدمت ارائه خدمات و رفع مشکلات در مناطق محروم است.

حجت الاسلام حسینی گفت: تلاش داریم تا با حضور در مساجد برخی از محلات و برپایی میز خدمت بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم البته ضروری است که دستگاه ها در حوزه وظایف خود برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا برنامه های دهه فجر به خوبی برگزار شود و امسال با توجه به شرایط، می طلبد یک راهپیمایی ویژه در روز ۲۲بهمن برگزار شود. مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از میدان تختی تا میدان قیام برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود