Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی با بیان‌اینکه اگر مشارکت و همراهی ائمه‌جماعات مساجد نبود، بسیاری از این خدمات اقتصادی، رفاهی و اجتماعی محقق نمی شد، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا میزان حضور مردم در انتخابات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «وحیدرضا انارکی محمدی» در اجتماع بزرگ ائمه جماعات مساجد که امروز (چهارشنبه، دوم بهمن ماه) در مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر واقع در خیابان ابراهیمی، خیابان امیری برگزار شد با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تقویت روحیه انقلابی و دینی در ملت ایران شد، گفت: بنده توفیق داشتم چندین بار خدمت ایشان رسیده بودم و در کنار تمام ویژگی های برجسته ای که داشتند، قاطعانه می گویم تواضع ایشان برای همه مثال زدنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه 15 افزود: آمریکایی ها فکر می کردند با ترور سردار سلیمانی موجب تضعیف جریان مقاومت و روحیه انقلابی در ایران می شوند اما قدرت خدا را مشاهده کردند و دیدند که ملت ایران چقدر بصیر و باعظمت در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند.

 

وی در ادامه به فعالیت های شهرداری ها در حوزه مساجد اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه 15 نیز این افتخار را دارد که همه روزه در خدمت تعدادی از ائمه جماعات مساجد باشد و در دفتر بنده نیز به روی همه ائمه جماعات مساجد باز است.

 

شهردار منطقه 15 در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد و این به نظر من بهترین کاری است که می توانیم برای شادی روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام دهیم.

 

شهردار منطقه 15 در ادامه با بیان اینکه داشتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار سنگین و خطیر است، ابراز کرد: منطقه 15 خاستگاه بیشترین مدافعان حرم در سراسر کشور است و این مهم مجاهدت خالصانه و صادقانه ائمه جماعات مساجد در این منطقه را نشان می دهد؛ این واقعیت مسئولیت ما را در شهرداری و خدمت به شهروندان منطقه بیشتر می کند.

 

انارکی محمدی در پایان به برخی از اقدامات شهرداری منطقه 15 طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: اگر مشارکت و همراهی ائمه جماعات مساجد نبود، بسیاری از این خدمات اقتصادی، رفاهی و اجتماعی محقق نمی شد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی مناطق سیل زده ائمه جماعات فعالیت های مسجدی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر