Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان پسماند شهرداری کرمانشاه از آمادگی شهرداری برای نمک‌پاشی معابر در صورت بروز یخبندان خبر داد.

شهرام عارف‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در سطح شهر کرمانشاه، تمامی ماشین آلات خدمت‌رسان شهرداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: عملیات برف‌روبی در حال حاضر در سطح منطقه چهار و هشت شهرداری در حال انجام است و در صورت بارش برف در سایر مناطق نیز آمادگی داریم در سطح هر هشت منطقه عملیات برف‌روبی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان پسماند شهرداری کرمانشاه از آمادگی خودروهای نمک‌پاش در صورت بروز یخبندان خبر داد و گفت: خودروهای نمک‌پاش شهرداری در مناطق هشت‌گانه آماده هستند تا در صورت یخبندان وضعیت عبور مرور را برای شهروندان به حالت عادی برگردانند.

کد خبر 407032

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه شهرداری کرمانشاه شهر شهروند خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براثر فعالیت سامانه بارشی اخیر از دوم تا سوم اردیبهشت ماه در ????بیستون: 13.7 میلیمتر ????کوزران،هرسین: 11.6 میلیمتر ????کرمانشاه: 10:8 میلیمتر ????گیلانغرب،سنقر: 10.5 میلیمتر ????جوانرود: 10.2 میلیمتر ????اسلام آباد غرب: 8.8 میلیمتر ????سرمست: 5 میلیمتر ????کرندغرب: 4.4 میلیمتر ????روانسر: 4.2 میلیمتر ????گهواره: 4 میلیمتر ????ثلا‌ث‌باباجانی: 0.2 میلیمتر باران باریده است .

دیگر خبرها

  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان