Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:20:38 GMT

شکست های تحقیرآمیز بارسا در دور دوم کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۳۸۱

شکست های تحقیرآمیز بارسا در دور دوم کوپا دل ری

بارسلونا با 30 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم کوپا دل ری است ولی این باشگاه شکست هایی تحقیرآمیز را نیز در تاریخ این رقابت ها تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب کار خود در کوپا دل ری فصل 20-2019 را در زمین تیم دسته سومی ایبیسا شروع خواهد کرد. برای خلاف سالیان گذشته در این مرحله یعنی یک شانزدهم نهایی، تنها یک تک بازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسلونا تاکنون 30 عنوان قهرمانی کوپا دل ری را در کارنامه دارد ولی به خصوص در دهه اول هزاره جدید، شکست هایی تحقیرآمیز و عجیب را در این رقابت ها به یاد دارد.

اواخر دهه 90 میلادی و اوایل دهه اول قرن 21، بارسلونا در کسب عنوان قهرمانی کوپا دل ری ناکام بود. آبی اناری ها 4 بار در نیمه نهایی حذف شدند، سه بار در یک چهارم نهایی و سه بار نیز در یک شانزدهم نهایی. بدون شک سه باشگاه نوولدا، گرامنت و فیگرس هرگز پیروزی بر بارسا و حذف این تیم را از یاد نخواهند برد.

 

از سال 2004 به بعد یک شانزدهم نهایی رفت و برگشت شد و بین سال های 2001 تا 2004 بارسا سه بار در همین مرحله از دور رقابت ها کنار رفت.

بارسا 7 نوامبر 2001 با یک گل مغلوب فیگرس شد. گلی این تیم را کالی گاریدو در دقیقه 92 به ثمر رساند. 11 سپتامبر 2002 نوبت به نوولدتا رسید تا 3-2 بارسا را شکست داده و حذف کند و 7 اکتبر 2004 نیز گرامنت با گل دقیقه 97 اوویس توانست بارسا را در دور دوم از کوپا دل ری کنار بزند.

 

همچنین بارسا سال 2007 در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری توانسته بود 5-2 در نوکمپ بر ختافه پیروز شود ولی 10 می 2007 ختافه در کولیسئوم توانست 4-0 بر بارسا پیروز شود و به فینال راه یابد که یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ بارسا در کوپا دل ری محسوب می شود.

  بارسلونا ختافه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ختافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد

به گزارش جام جم آنلاین، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به موافقت مجلس نمایندگان آمریکا برای اعطای کمک‌های تسلیحاتی تازه به اوکراین، گفت دخالت بیشتر واشنگتن در این جنگ منجر به همان «شکست پرهیاهو و تحقیرآمیز» خواهد شد که در ویتنام و افغانستان متوجه واشنگتن شد.

زاخارووا در بیانیه‌ای که توسط وزارت خارجه روسیه منتشر شد، اظهار کرد: «اقدامات واشنگتن به‌عنوان کشوری که عملاً یکی از طرفین دخیل در جنگ اوکراین است، با مقابله‌ای قاطعانه و بی‌قیدوشرط مواجه خواهد شد. افزایش عمق درگیری این کشور در جنگی ترکیبی علیه روسیه به همان شکست پرهیاهو و تحقیرآمیزی منجر خواهد شد که واشنگتن در زمان حضور خود در ویتنام و افغانستان متحمل شد.»

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این اظهارات زاخارووا یک روز پس از آن منتشر شد که مجلس نمایندگان آمریکا در روز شنبه لایحه کمک ۶۰.۸ میلیارددلاری به اوکراین را تصویب کرد و آن را برای بررسی به مجلس سنا فرستاد.

انتظار می‌رود مجلس سنا هم با تصویب این لایحه موافقت کند و لایحه بودجه کمکی برای اوکراین در نهایت به کاخ سفید ارسال شود تا با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، وجهه قانونی پیدا کند.

زاخارووا درباره حمایت دو حزبی اعضای مجلس نمایندگان از تصویب این لایحه گفت: «نخبگان حاکم در آمریکا فارغ از وابستگی حزبی خود، آماده‌اند تا اوکراین را غرق در سلاح کنند، با این هدف که این کشور تا ازبین‌رفتن آخرین سرباز خود به جنگ ادامه دهد. واشنگتن برای انجام این کار به راهکاری مبتذل متوسل می‌شود، یعنی سرقت دارایی‌های مسدودشده روسیه که کنگره چراغ سبز آن را به کاخ سفید نشان داده است.»

همزمان با آغاز جنگ روسیه و اوکراین، کشورهای غربی دارایی‌های خارجی و ذخایر ارزی روسیه را تصرف کردند که مجموع آن‌ها به ۳۱۹ میلیارد دلار می‌رسد. بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار از آن در کشورهای اتحادیه اروپا است و بروکسل هم در حال بررسی این پیشنهاد است که از دارایی‌ای تصرف‌شده روسیه برای بازسازی اوکراین استفاده کند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه واشنگتن دیگر به پیروزی اوکراین در جنگ امیدی ندارد، گفت آمریکا انتظار دارد ارتش اوکراین تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر سال میلادی جاری در برابر روسیه مقاومت کند تا وجهه «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در این انتخابات حفظ شود.

ماریا زاخارووا در انتها گفت تلاش‌های غرب برای نجات دولت اوکراین «محکوم به شکست» بوده اهداف روسیه در جنگ اوکراین به طور کامل محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم