Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان هلال‌احمر به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات و مشارکت‌های داوطلبانه و نیکوکارانه مردم به نفع سیل‌زدگان مناطق جنوب و جنوب‌شرقی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از طریق شماره حساب اختصاصی ٩٩٩٩٩ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک صادرات ایران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هموطنان عزیز می‌توانند به منظور صرفه‌جویی در وقت و عدم‌مراجعه به شعب، کمک‌های خود را از طریق حساب سپهری به شماره ٠٢٩٩٩٩٩٩٩٩٠٠٤ و یا شماره کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٩٠٣١١٠٧٨ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نزد بانک صادرات ایران واریز کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر بانک صادرات بانک صادرات ایران سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان