Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام‌محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان منجر به آب گرفتگی راه‌ها، معابر و ضرر و زیان مردم شد که در این زمینه ستاد بحران در منطقه تشکیل و کارکنان در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی افزود: هیچ کمبودی در زمینه سوخت در منطقه نفتی زاهدان وجود ندارد و هم‌اینک ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفت خاش، زابل و زاهدان وضعیت مطلوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با تاکید بر آسیب‌ ندیدن تاسیسات ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در منطقه به‌ ویژه جایگاه‌های عرضه سوخت در اثر سیلاب‌ گفت: با توجه به اینکه نقاط جنوبی استان بیشتر درگیر سیلاب‌ها بوده‌، منطقه زاهدان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز به عنوان منطقه معین، نسبت به سوخت‌رسانی به جنوب سیستان و بلوچستان اقدام کند.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پخش فرآورده های نفتی خدمات رسانی سیل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نفت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 29 دقیقه بامداد، ‌زمین‌لرزه‌ 4.8 ریشتر در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان حوالی محمدآباد ریگان گزارش شد.

وی ادامه داد: طی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان سیستان و بلوچستان 3 تیم‌ ارز یاب برای بررسی منطقه، اعزام شدند.

زلزله آسیب جانی نداشته است

سجادی گفت: تیم‌های جست‌وجو بررسی اولیه را انجام دادند و طبق گزارش‌ها، زلزله آسیب مالی و جانی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: بررسی منطقه همچنان ادامه دارد.

ارزیابی منطقه مسجد ابوالفضل

سجادی گفت: تیم‌های ارزیابی، منطقه مسجد ابوالفضل و روستای ولی‌اباد را که از توابع شهرستان ایرانشهر و کانون زلزله است، بررسی کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های شهری، آب و برق منطقه قطع شده است.

گفتنی است، تیم‌های ارزیاب همچنان در منطقه حضور دارند و اطلاعات تکمیلی، متعاقبا گزارش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان