Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران-به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای اهداف و مأموریت‌های خود و به منظور رشد، توسعه و گسترش هنر شهری و فراهم آوردن فرصت‌های خلق آثار هنری، ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان، تعامل، هم فکری، تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای هنری در حوزه دیوارنگاری، پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آئین گشایش پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران روز جمعه ۴ بهمن ماه در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.
رویداد دوسالانه دیوارنگاری تهران به دنبال گردآوری ایده‌های هنری خلاقانه به منظور انسجام بخشی و معنا دادن به فضاهای شهری است.
جایی که زندگی شهروندان شکل می‌گیرد و نیاز به شکوفایی و نشاط بیشتری دارد تا از طریق رشد آگاهی بصری و درک زیبایی، درنهایت رضایت مندی شهروندان را فراهم آورد.
بر این اساس، «هنر، شهروند، محله و خیابان» رویکرد این دوره به شمار می‌رود، رویکردی نو به کیفیت زندگی شهری و پیوند شهروندان به هویت محله و خیابان از طریق خلق آثار هنری.
دست یابی به ایده‌های خلاق و نوآوری در دیوارنگاری شهری، تداوم رویکردهای فرهنگی، ملی و آئینی در قالب ایده‌های نو، حمایت و هدایت راهبردی برای دست یافتن به بیانی ممتاز در زمینه دیوارنگاری شهری و بازیابی هویت فرهنگی و روایت‌های محله‌ای در مناطق شهری تهران از جمله اهداف دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سازمان زیباسازی شهر تهران هنر شهری آثار هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد