Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:52:02 GMT

سندرز برای اولین بار گوی رقابت را از بایدن ربود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۵۵۳

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، یک نظرسنجی جدید نشان از آن دارد که «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، توانسته در رقابت نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰، خود را به «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، برساند. 

این نخستین‌بار از زمان آغاز رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا است که بایدن به‌تنهایی در نظرسنجی‌ها دست بالا را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظرسنجی سی‌ان‌ان که از سوی مؤسسه اس‌اس‌آر‌اس صورت گرفته نشان می‌دهد که ۲۷ درصد از رای‌دهندگان دموکرات یا افراد مستقلی که به دموکرات‌ها گرایش دارند، از سندرز حمایت می‌کنند. این در حالی است که میزان حمایت از بایدن در این نظرسنجی ۲۴ درصد عنوان شده است. 

به‌رغم اختلاف اندک میان بایدن و سندرز، باقی نامزدهای دموکرات از آن‌ها فاصله بسیار دارند؛ «الیزابت وارن» ۱۴ درصد و «پیت بودجج» شهردار پیشین ساوث بند ۱۱ درصد را از آرا را از خود کردند. «مایکل بلومبرگ» میلیاردر آمریکایی، نیز پنج درصد از آرا را به خود اختصاص داده است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جو بایدن برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است

به گزارش بامداد چهارشنبه المیادین، محمد الهندی در گفتگو با این رسانه لبنانی، افزود: قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش‌بس فوری در غزه، انزوای رژیم صهیونیستی در جهان را نشان می‌دهد، اما عملا منعکس کننده هیچ اقدام عملی نخواهد بود.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی شریک و همپیمان هستند و اختلافات آنها تاکتیکی است و روابط دو طرف راهبردی و فراتر از روابط جو بایدن و بنیامین نتانیاهو است.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اضافه کرد: تمامی اقدامات رژیم صهیونیستی نمایشی است و اختلافات علنی بین آمریکا و این رژیم به نفع نتانیاهو است که می‌خواهد بگوید تنها کسی است که قادر به مقابله با دولت بایدن است.

الهندی افزود: تصمیمات و قطعنامه‌های نهاد‌های بین‌المللی تنها زمانی که ضرورت داشته باشد و منعفت آمریکا در آن باشد، فعال‌سازی خواهد شد و اکنون منفعت این رژیم در عدم فعال‌سازی آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه اسرای اسرائیلی برگ برنده مقاومت هستند و دشمن صهیونیستی می‌خواهد با کمترین هزینه آنها را آزاد کند، گفت: مقاومت در جریان مذاکرات انعطاف و نرمش زیادی از خود نشان داد، اما نتانیاهو مانع از هرگونه پیشرفت شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است