Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@09:08:17 GMT

تلاش‌های پشت پرده برای جلوگیری از معرفی دایی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۵۷۹

تلاش‌های پشت پرده برای جلوگیری از معرفی دایی

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید دوباره موش و گربه‌بازی می‌کند. البته طبیعی است آن‌ها بخواهند به دور از فضای رسانه انتخاب خود را انجام دهند ولی مکانیزم کار آن‌ها مثل قدیم است و شبیه خارجی‌ها نیست. مثلاً تیم ملی کلمبیا که می‌خواست مربی انتخاب کند تا چند ماه چند گزینه را بررسی می‌کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور رسماً می‌گفتند چه کسانی گزینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اعلام خبر باعث می‌شد تا آن‌ها واکنش‌ها و بازخوردها را بگیرند. در ایران، اما همه نامحرم هستند. در ماجرای انتخاب ویلموتس، تاج و ساکت طوری رفتار می‌کردند که انگار هیچ‌کس در کشور نباید بفهمد با چه کسی مذاکره کرده‌اند. شاید هم تصور می‌کردند کسی بخواهد این مربی را بدزدد! در نهایت هم تمام مردم دیدند چه بلایی سر تیم ملی آمد. این بار هم فدراسیون به موش و گربه‌بازی ادامه می‌دهد. در یکی دو روز گذشته دایی به تیم ملی نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسید ولی عصر دیروز مطلع شدیم یکی، دو مسئول فدراسیون سفری پنهانی به خارج از کشور داشتند و با یکی، دو گزینه خارجی مذاکره کردند. اینکه آن مربیان چه کسانی بودند، خدا داند. دیشب هم یکی از مسئولان فدراسیون به خبرورزشی گفت: «واقعاً تصمیمی نگرفته‌ایم و هنوز نیاز به زمان داریم.»

256 43

کد خبر 1344922

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی دایی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتور مذاکره با مربی آلمانی را رد کرد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم اما نمی‌توانیم قولی بدهیم.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس