Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دومین جلسه هیئت هماهنگی صدور مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با بحث و تبادل نظر درباره سازوکارهای اجرایی توافق‌نامه هماهنگی صدور مجوز مؤسسات قرآنی کشور تشکیل شد.

به گزارش ایکنا؛ دومین جلسه هیئت هماهنگی صدور مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت روز پایانی دی‌ماه با حضور اعضا چون حجج اسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآنی؛ مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم؛ عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان حقوقی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این جلسه درباره سازوکارهای اجرایی توافق‌نامه هماهنگی صدور مجوز مؤسسات قرآن بحث و تبادل نظر شد و مهمترین مصوبه این جلسه، تشکیل گروه پنج نفره، مرکب از دو نفر از اعضای این هیئت و سه نفر از نمایندگان دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان دارالقرآن ا‌لکریم بود که طی آن پیش‌نویس ضوابط صدور مجوز و همچنین پیش‌نویس آئین‌نامه داخلی تشکیل هیئت هماهنگی صدور مجوز طی بازه زمانی مشخص(دو هفته دیگر) تهیه و آماده می‌شود، سپس برای تصویب نهایی به جلسه آتی هیئت هماهنگی ارائه خواهد شد.

طی این جلسه مقرر شد، جلسات به صورت ماهانه برگزار شود. همچنین تشکیل جلسات فوق‌العاده در صورت موافقت اعضا، منعی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن هیئت صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود