Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین روش‌های حذف کلمه عبور گوشی همراه در زمان فراموش کردن آن را در قالب اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با افزایش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند در بین مردم و ذخیره اطلاعات مختلف و محرمانه در آن‌ها، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای صیانت از اطلاعات شخصی تلفن همراه و جلوگیری از دسترسی دیگران به آن‌ها، استفاده از قفل‌ها و رموزی است که نرم افزار‌های تلفن همراه مجهز به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از این قفل‌ها دغدغه‌ها و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است از جمله اینکه افراد به طور ناگهانی رمز تفلن همراه خود را فراموش کنند و یا در صورت وارد کردن صحیح رمز به دلیل مشکلات نرم افزاری تلفن، قفل امنیتی باز نشده و دسترسی به تلفن همراه را مختل کند.

در این گزارش می توانید روش هایی را برای رفع این مشکل بیاموزید:

روش اول:

در صورتی که قبلاً با مراجعه به بخش تنظیمات تلفن همراه، بخش امنیت و مکان و بخش قفل هوشمند، از طریق تعریف مکان قرار گیری، مکان جغرافیایی، اتصال بلوتوثی، اسکن چهره و صدای کاربر از قفل هوشمند یا smart lock استفاده کرده باشید، پس از فراموشی رمز عبور می‌توانید از روش قفل هوشمند، رمز تلفن همراه خود را بازکنید.

روش دوم:

در این روش قابلیت‌هایی اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند سامسونگ معرفی می‌شود؛ در تلفن‌های سامسونگ می‌توانید با استفاده از رمز عبور پشتیبان یا Backup PIN و یا مراجعه به سایت findmymobile.samsung.com رمز تلفن همراه خود را بازیابی کنید.

روش سوم:

شما می‌توانید با استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور، قفل تلفنتان را باز کنید.

روش چهارم:

‌می‌توانید از روش حذف رمز عبور با نرم افزار ADB که بر روی رایانه شما نصب شده و از طریق کابل USB می‌تواند قفل تلفن همراهتان را بشکند، استفاده کنید.

نهایتا درصورت بی نتیجه بودن تمام این روش ها، تنها راه باقی مانده بازگرداندن تلفن همراه به تنظیمات کارخانه است.

در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره را مشاهده کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: گوشی همراه اینفوگرافیک رمز عبور قفل گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: در پی سرقت‌های سریالی تلفن همراه در شهرضا و چند شهر دیگر استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ صادق کاظم زاد افزود: با اقدامات اطلاعاتی انجام شده، سارقان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون به ۱۱۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرده اند.


وی از مردم خواست که در مکان‌های پر ازدحام، مراقب وسایل قیمتی به ویژه تلفن همراه خود باشند.

دیگر خبرها

  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • شدت بارش طوفانی که برق و تلفن ایذه را قطع کرد!
  • چطور با گوشی، حرفه‌ای فیلم بگیریم؟
  • راهکار‌هایی برای جلوگیری از افت کیفیت چغندر
  • در سال 1402 بیش از 14.5 میلیون موبایل وارد کشور شد