Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در بخش پاپ این دوره از جشنواره  9 گروه با 16 اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت 18:30 و 21:30در هر روز برگزار می شود که گروه برادران(آرش و مسیح عدل پرور) روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در 24 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام 25 بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده 26 بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان(رهام هادیان و امیر مقاره) در 27 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار 28 بهمن دو اجرا، سیروان خسروی 29 بهمن 2 اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه دو اجرا روی صحنه می روند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های تیوال و پارس بلیط انجام می شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می توانند بلیت های اجراهای بخش پاپ جشنواره را خریداری کنند.

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه ای به سایت‌های بلیت فروشی اجراهای موسیقی، طرح های پیشنهادی و شرایط  آنها را برای فروش بلیت خواستار شد که بعد از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت های جشنواره انتخاب شد.

همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر می‌شود و بلیت فروشی آنها انجام می شود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برپایی شورای معماران در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر نرخ گذاری قیمت اجرا‌های صحنه‌ای گفت: این کار را مجموعه معاونت هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌کند. من هم به تازگی اعلام کردم که بنایمان این است تا سقف قیمت‌ها را پایین‌تر از یک میلیون تومان نگه داریم.

وی در ادامه تأکید کرد: همه هم و غم ما این است که فضا‌های جدیدی برای حضور افراد علاقه‌مند در عرصه اجرا‌های صحنه‌ای ایجاد کنیم و فضا‌ها را در اختیار بخش‌های مختلفی از گروه‌های مردمی قرار دهیم و انشاءالله به زودی نیز نرخ گذاری اجرا‌های صحنه‌ای را اعلام می‌کنیم.

پروژه آسمانه هنر ایران در مجاورت پارک لاله

اسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره پروژه آسمانه هنر ایران گفت: احداث یک مجموعه هنری فاخر و بی نظیر در کشورمان که همه نیازمندی‌ها و مطالبات اصحاب هنری کشور را در بخش‌های مختلف پوشش دهد، خیلی مهم است. تملک زمین و نقطه ساخت آن بسیار مهم بود این در گذر هنر شهر تهران در کنار پارک لاله قرار گرفته و یک سمتش موزه هنر‌های معاصر است و مجموعه‌های فرهنگی هنری کشور در کنار این پارک قرار دارند و یک زمین کاملا استاندارد با حمایت شخص رییس جمهور و معاون ایشان و دیگر همکاران توانستیم در اختیار قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه طراحی اولیه این پروژه با امر محمدخوانی و استاد نیرومند انجام شد، توضیح داد: در این طراحی برای همه جشنواره‌ها پیش بینی‌های لازم را داشتیم و الان پیش بینی شده که در مجموعه موزه با بیش از ۱۲۰ هزار متر بنا همزمان بتوانیم ۵ جشنواره بین‌المللی با ۵ سالن بزرگ و مجموعه‌های همایشی بزرگ و رسانه‌ای مستقل داشته باشیم. مسئله پارکینگ هم در این بخش شهر مسئله بود که چندین طبقه درنظر گرفته شده و بار ترافیکی شهر و هنرمندان را با کمک شهرداری بردارد.

اسماعیلی اظهار داشت: این مجموعه طبق زمان بندی بعد از اعلام فراخوان و انتخاب طرح برگزیده با پیش بینی جایزه ۴ میلیارد تومانی در دهه فجر انقلاب اسلامی کلید می‌خورد و تلاش داریم قبل از ۵۰ سالگی انقلاب اسلامی مراسم‌ها و جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی هنری را تحت پوشش قرار دهد.

وضعیت مسکن خبرنگاران / ساخت شهر هنر پیگیری می‌شود

وی درباره وضعیت مسکن خبرنگاران گفت: آقای پوراحمدی مسئول این بخش است در دولت هم دکتر مخبر به بنده و مهندس بذرپاش دستور دادند که کمیته ویژه‌ای تشکیل دهیم تا انشاءالله با تسهیلات بسیار ارزان و در عین حال متناسب این مجموعه‌ها در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن قرار بگیرد. ما کار ساخت شهر هنر را تابستان امسال شروع کنیم و الحمدلله کار به قوت جلو می‌رود. مجموعه جدیدی را هم در چند نقطه در حال پیگیری هستیم همه اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و اصحاب قرآن برایشان پیش بینی ساخت مسکن صورت گرفته است. بنا داریم کلید‌ مسکن‌ها را تا پایان نیمه ول سال ۱۴۰۴ به هنرمندان تحویل دهیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود