Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر آزاد راه «پل زال» مسدود است.

وی، گفت: بازگشایی آزاد راه در حوزه بخش خصوصی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تاکید کرد: در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی محور خرم آباد - بروجرد گذشته ایم تا این جاده بسته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی، بیان داشت: در حال حاضر شاهد بارش برف بسیار شدیدی در زاغه هستیم.

وی، افزود: تردد در جاده خرم آباد - بروجرد برقرار است.

کد خبر 4832742

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف آزاد راه خرم آباد پل زال بارش برف تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام شهرکرد قاسم سلیمانی دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی گفت: محورهای اصلی نیکشهر_ چابهار،دلگان _ذهکلوت،ایرانشهر _دلگان، کنارک_زرآباد و محور های فرعی فنوج _اسپکه،دلگان_جلگه،بمپور_جلگه،ایرانشهر _مهرستان، بریس_چابهار، نیکشهر_ بنت، جلگه _ چاه اسحاق،فنوج_کتیج_رمشک، چاهان_زرآباد، قصرقند_ نیکشهر، بمپور _دلگان، محور مرزی ریمدان و محورهای روستایی ایرانشهر _ خیرآباد، بمپور_بهشت آباد، بمپور_فیروز آباد و کشاری کستک در جنوب استان بر اثر بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند. 

وی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب استان در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است. 

مبارکی تصریح کرد: هم اکنون به جز این ۲۰ محور، سایر راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد. 

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان