Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:15:40 GMT

فوتبالیست های متولد امروز؛ 22 ژانویه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۷۲۷

فوتبالیست های متولد امروز؛ 22 ژانویه

طرفداری- امروز شنبه ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ برابر با ۲ بهمن ۱۳۹۸ است.

استن کالیمور (49)

جاناتان وودگیت (40)

فابریسیو کولوچینی (38)

آدرین راموس (33)

شین لانگ (33)

مارسل اشملتسر (32)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با حضور در بیمارستان شریعتی و عیادت از فرزانه خالدی مادر ۳۳ ساله لردگانی ساکن بهارستان اصفهان، که در اولین بارداری خود صاحب سه فرزند دختر شد، گفت: به همت بهزیستی علاوه بر خدمات مددکاری، تا ۶ سالگی این نوزادان، مستمری ماهانه ۳۱ میلیون ریالی به این خانواده تعلق می‌گیرد.


نسیم نفر افزود: با هدف تحکیم خانواده و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بهزیستی ملزم به حمایت از دوقلو‌ها تا دهک پنج و سه قلو‌ها و بیشتر تا دهک ۶ تا ۷ سالگی است.

او ادامه داد: بر این اساس خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و چهارقلوی مشمول شرایط، ماهانه ۳۱ میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند و در قالب حق پرستاری ۲۰۰ میلیون ریال نیز به خانواده‌های دارای فرزند چهار قلو تعلق می‌گیرد.


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: همچنین اگر سرپرست این خانواده شغل ثابت نداشته باشد، در قالب تسهیلات اشتغال از آنها حمایت می‌شود.


در این دیدار احمدرضا عابدی فوق تخصص نوزادان گفت: سه قلو‌ها به وزن میانگین هر کدام یک کیلو و ۹۰۰ گرم با شرایط مساعد متولد شدند و درحال تغذیه با شیر مادر هستند.


همچنین امیرعلی بویر حسنی پدر ۴۵ ساله سه قلو‌ها هم، نام دخترانش را آناهید، آناشید و آنیسا اعلام کرد و گفت: با توجه به نداشتن منزل و کارگر بودن تقاضای کمک از خیران را دارم.


براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طبق ماده ۱۰ علاوه بر اعطای تسهیلات به ازای تولد هر فرزند، برای تولد فرزند سوم به بعد، براساس ماده ۳ و ۴، زمین رایگان حداکثر ۲۰۰ مترمربعی اعطا و مطابق ماده ۱۸، تخفیف مالیاتی ۱۵ درصدی و طبق ماده ۲۱ بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد.


در استان اصفهان، دو خانواده پنج قلو،۱۵ خانواده چهارقلو،۲۰۳ خانواده سه قلو و هزار و ۸۵۳ خانواده دوقلو زیر پوشش بهزیستی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس