Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز همدان- قشم برقرار می‌شود؛ وعده‌ای که مدیر فرودگاه همدان آن را داد و اظهار امیدواری کرد که تا پیش از رسیدن تعطیلات نوروزی، همدانی‌ها بتوانند به هواپیما به شیراز و قشم سفر کنند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مدیر فرودگاه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: فرودگاه همدان با قدمت 80 سال ظرفیت لازم برای برقراری پروازهای متعدد داخلی و خارجی را داشته و در حال حاضر هفته‌ای دو پرواز انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب کلوندی افزود: پرواز همدان- مشهد روزهای سه‌شنبه و جمعه و پرواز همدان- کیش یکشنبه و چهارشنبه از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این دو پرواز گفت: هر بار دست‌کم 70 مسافر با هواپیماهای 100 نفره سفر می‌کنند و برنامه پروازها هم به جزء زمانی که وضعیت جوی نامساعد باشد به‌طور منظم انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان در مورد برنامه‌های جدید برای رونق این مرکز هم بیان کرد: رایزنی لازم برای برقراری پرواز همدان- شیراز- قشم انجام شده و این کار به‌شرط تأمین مسافر از اسفندماه آغاز می‌شود.

کلوندی اعلام کرد: دو شرکت قشم ایر و کیش ایر برای برقراری پرواز همدان- شیراز- قشم در نظر گرفته‌شده که یکی از آن‌ها برای امضای قرارداد انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه برقراری مجدد پرواز همدان- تهران هم در برنامه هست، گفت: این پرواز به مدت یک سال برقرار شد، اما به دلیل فاصله کم همدان تا تهران و وجود آزادراه و قطار، استقبال زیادی از آن نشد.

 

مردم همدان از ظرفیت فرودگاه استفاده نمی‌کنند همدان|بیم و امید برای برقراری پرواز همدان- تهران از فرودگاهی با قدمت 80 سال همدان| پرواز همدان به تهران از 18 فروردین آغاز می‌شود

مدیر فرودگاه همدان تصریح کرد: حتی برگزاری جشنواره‌های ملی و همایش‌های مهم در استان هم نتوانست به ماندگاری پرواز همدان- تهران و رونق فرودگاه کمک کند چراکه دستگاه‌های برگزارکننده این برنامه‌ها ترجیح دادند که میهمانان خود را از راه زمینی به همدان منتقل کنند.

کلوندی مطرح کرد: برگزارکنندگان همایش‌ها و جشنواره‌های ملی معتقدند که دعوت میهمانان از راه هوایی گران تمام می‌شود یا اینکه روزهای برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها با روزهای برقراری پروازها مطابقت نداشته است.

وی از برگزاری جلساتی برای برطرف شدن این مشکل خبر داد و افزود: پیش‌بینی‌شده که پرواز همدان- تهران و برعکس 5 بار در هر هفته به‌طور «شب ‌خواب» برقرار شود.

کلوندی اعلام کرد: درواقع هواپیما صبح از همدان به مقصد تهران حرکت می‌کند تا مسافران بتوانند امور اداری و تجاری خود را انجام داده و غروب بازگردند و هواپیما شب در آشیانه فرودگاه همدان برای روز بعد می‌ماند.

انتهای پیام/744/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، اخبار گسترده رسانه‌ای مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

اطلاعیه‌های غیرموثق و مشابهی نیز با نام پدافند قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) درحال بازنشر است.

دیگر خبرها

  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری