Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:17:27 GMT

عملکرد درآمدهای مالیاتی ۶ ماهه ۹۸ +جدول

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۷۶۰

عملکرد درآمدهای مالیاتی ۶ ماهه ۹۸ +جدول

جزئیات درامدهای مالیاتی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ منتشر شد.

به گزارش مشرق، در شش ماهه نخست سال جاری ۶۳۵۵۲ میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد.

جمع مالیات‌های مستقیم (مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت) بالغ بر ۳۵۴۴۶ میلیارد تومان بوده است. و از کالا و خدمات ۲۸۱۰۶ میلیارد تومان مالیات گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درامدهای مالیاتی سال 97 و 6 ماهه 98- ارقام به میلیارد تومان

طبق گزارش مرکز آمار از اقتصاد ایران، سهم اشخاص حقوقی از مالیات ۱۹۱۲۲ میلیارد تومان است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مالیات درآمدهای مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های استان یزد در پی ارزیابی های سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه اول در میان مرکز مدیریت راه های کشور شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های استان یزد، از رئیس و کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه ها مورد توجه قرار می گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم ترین ملاک ها محسوب می شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان ها، نشان دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه های استان به همت تک تک کارکنان این مجموعه، رقم خورده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد