Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، در دیدار امشب تیمش مقابل شفیلد یونایتد یک ضربه پنالتی از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی که در حال حاضر در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد میهمان شفیلد یونایتد بود و در دقیقه ۳۵ با خطای باشام روی ریاض محرز، صاحب یک ضربه پنالتی شد. گابریل ژسوس ، مهاجم برزیلی آبی ها، پشت این ضربه قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او را دین هندرسون، دروازه بان میزبان، با یک واکنش عالی برگشت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه گابریل ژسوس در این فصل تنها دو گل برای سیتی به ثمر رسانده اما این سومین پنالتی از دست رفته او در این فصل است؛ آماری ناامید کننده برای بازیکنی که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتی باید با سرخیو آگوئرو رقابت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل ژسوس گابریل ژسوس منچسترسیتی مهاجم برزیلی منچسترسیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تلاش دو تیم برای کسب پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه بی‌نتیجه ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم راه یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات را مشخص کند و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند عملکرد بهتری در این ضربات داشته باشند و حریف قدرتمندشان را از سر راه بردارند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که رودیگر پشت آخرین ضربه پنالتی که یکی از حساس‌ترین ضربات بود بایستد و آن را به گل تبدیل کند اما این ستاره آلمانی موفق به انجام کار شد و جالب است بدانید که این تنها کمک او به رئال در جریان پنالتی‌‌ها نبود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد زمانی که کواچیچ پشت ضربه پنالتی ایستاد، رودیگر که پیش از این در تیم چلسی با او هم‌بازی بود و شناخت خوبی از این بازیکن داشت به لونین اشاره کرد که او قرار است ضربه پنالتی را به کدام سمت بزند و این دروازه‌بان کروات هم با راهنمایی او توانست این ضربه را مهار کند که نقش مهمی را در پیروزی و صعود رئال ایفا کرد.

دیگر خبرها

  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)