Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ضرورت حضور نخبگان در عرصه رقابت های انتخاباتی گفت: باید دید داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چه شرایط، توانمندی و برنامه هایی برای اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و این محورهای مهم دارند.

حسین افشاری چهارشنبه دوم بهمن ماه در نشست اختتامیه نخستین رویداد ایده های برتر انتخاباتی در دانشگاه بوعلی سینا، با اشاره به ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: محور اول بحث در این بیانیه توسعه علم و پژوهش است که نشان از اهمیت و ضرورت اولویت دادن به این مهم در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید ببینیم داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چه شرایط، توانمندی و برنامه هایی برای اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و این محورهای مهم دارند.

افشاری با اشاره به ضرورت حضور نخبگان در عرصه رقابت های انتخاباتی تصریح کرد: اینکه اعضای هیئت علمی و اساتید ما چقدر مسئله محور و در این عرصه پای کار هستند، خودتان قضاوت کنید.

وی اعلام کرد: ۱۴۴ داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین برای انتخابات آینده ثبت نام کردند و باید ببینیم چه کسی می تواند بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی کند و چه برنامه ای بدین منظور دارد.

فرماندار همدان افزود: انتخاب کنندگان، انتخاب شوندگان، عوامل برگزارکننده و قانون چهار رکن اصلی انتخابات هستند که قانون رکن حاکم بر وظایف سه رکن دیگر است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات از دو منظر مهم است چرا که مردم هم فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و هم مشارکت بالا باعث مقبولیت نظام و افزایش امنیت ملی ما می شود.

افشاری درباره مراتب بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین خاطرنشان کرد: صلاحیت هیچ داوطلبی براساس گرایش و نگاه سیاسی مورد بررسی قرار نگرفته و پاسخ استعلام افراد از مراجع قانونی چهارگانه محور بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی بوده است.

وی در پایان اظهارامیدواری کرد که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه در عرصه انتخابات و در نتیجه برگزاری این رویدادهای انتخاباتی و طرح ایده های برتر شاهد رفع آسیب های پیش رو در افزایش کارآمدی در این حوزه باشیم. 

به گزارش ایسنا، سازمان بسیج اساتید طی فراخوانی از دانشگاهیان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در نخستین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران دعوت کرد که آثار ارسال شده مورد بررسی قرار گرفته و ضمن انتخاب پنج ایده برتر در این مراسم از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان