Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از ۲۰ پروژه ورزشی قابل افتتاح در دهه فجر خبر داد و گفت: برای احداث این پروژه‌ها ۱۸۹ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دستاوردهای برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید در راستای تقویت اقتدار، عزت، آبادانی و خدمات رسانی به مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد 263 برنامه حوزه ورزش و جوانان‌ خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود که 180 مورد در حوزه ورزش می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به 20 پروژه ورزشی قابل افتتاح با هزینه‌کرد 189 میلیارد و 634 میلیون ریال در دهه فجر تصریح کرد: زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال اسلامیه و باغستان فردوس، درح و لانو سربیشه، اسفدن و آرین‌شهر قاینات، عشق‌آباد طبس، شهر حاجی‌آباد و محمدآباد زیرکوه، سه قلعه سرایان و خوسف نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی ادامه داد: سالن‌های سرپوشیده تخصصی بانوان سرایان و نهبندان، استخر شنای سرپوشیده سربیشه، فاز اول سالن ورزشی بیماران خاص بیرجند از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر می‌باشد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی شش پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی در دهه‌فجر اذعان داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی روستای دهشک طبس، چمن مصنوعی پس‌کوه قاین، فاز یک سالن تیراندازی مجموعه فرهنگی ورزشی علوی خیرساز است و دو سالن ورزشی سقف کوتاه ۶۵۰ متری کوریت طبس و خانکوک فردوس از مصوبات سفرهای استاندار می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی پخش مستقیم شهرستان‌های بیرجند، قائن، طبس و فردوس، اختتامیه دومین دوره مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی، تقدیر و تجلیل از مدال آوران، محفل انس با قرآن جامعه ورزش یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح فجر تا نوروز، جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، میزبانی مسابقات هفت‌سنگ و هندبال نونهالان کشور در دهه فجر برگزار می‌شود.

عزیزی از اعزام دومین مرحله کاروان نشاط و امید خراسان‌جنوبی در سال جاری خبر داد و گفت: در این مرحله 20 خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: طرح فجر تا نوروز در راستای افزایش نشاط امید به زندگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت گسترده اقشار مختلف گروههای سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان همزامان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 11 شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی ورزشی ورزش انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، در آخرین بازی مرحله رفت تیم مهاباد توانست با نتیجه 87 بر59 تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن دو هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشگاران زیادی بود که برای تشویق وحمایت تیم آماده بودندودر پایان  با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیمهای ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بکستبال لیگ دسته دو باشگاهای کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت سه تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر