Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یونس آزادی فرماندار بدره اظهار داشت: به دلیل بارش برف معابر و خیابان‌های سطح شهر و جاده‌های ارتباطی شهرستان لغزنده است.

او افزود: شهروندان از هر گونه تردد غیر ضرور در سطح شهر خودداری کنند تا دستگاه‌های خدمات رسان شهری و راهداری عملیات برف روبی را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دستور ستاد بحران شهرستان کلیه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان در حالت آماده باش برای مواجهه با حوادث احتمالی می‌باشند و دستگاه‌های مسوول، در حال انجام وظیفه هستند.

توده بارشی جدیدی که از عصر روز سه شنبه وارد استان ایلام شده از امروز چهارشنبه با قدرت بیشتری فعالیت خود را ادامه داد که این توده در شهر‌های شمالی استان ایلام با بارش برف همراه است.

بارش‌ها طبق پیش بینی هواشناسی تا روز شنبه ادامه دارد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح و ظهر و تاخیر یک ساعته شروع به کار ادارات از پیامدهای این سامانه بارشی در برخی نواحی استان ایلام بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران وضعیت آب و هوا فرماندار بدره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی تشدید بارش باران در جنوب استان، از مردم خواسته شده از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و رانندگان هم وضعیت راه‌ها را از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند.

باران که از صبح امروز در استان آغاز شده ۱۹ شهرستان استان را فرا گرفته  و در راین بارش بارف خفیف گزارش شده است  وبر اساس گزارش هواشناسی احتمال بارش برف در ارتفاعات لاله زار نیز وجود دارد.
بارش‌های امروز روی دیگری هم داشت. شدت بارش باعث سیلابی شدن مسیلها در شهرستان‌های منوجان جازموریان قلعه گنج کهنوج جیرفت عنبرآباد و فهرج شد.
سیل راه ارتباطی قلعه گنج به فنوج و رودبار به شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان را مسدود کرد ومردم می‌توانند از مسیر جایگزین بم ایرانشهر دلگان تردد کنند.

فرماندار ریگان از قطع شدن راه ارتباطی هشت روستای کَشنل، پیرکُهن، پیرخُشاب، کاسکو، بَردَستو، گوره‌ای، بادامک و شورآب بر اثر بارش شدید باران در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

مراد آبیار افزود: گروههای امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

بر اثر بارش شدید باران مدارس شهرستان‌های فهرج، نرماشیر ،عنبرآباد ،جیرفت ،منوجان ، قلعه گنج و فاریاب نیز امروز و فردا تعطیل شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان از صدور دستور تخلیه سه روستا در جازموریان و منوجان با هدف پیشگیری از خسارت احتمالی خبر داد.
استاندار  کرمان هم که برای رصد شرایط سیلابی به جنوب استان رفته می‌گوید تمامی دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی با همکاری گروه‌های جهادی در منطقه حضور دارند.
آقای فداکار در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: بیش از ۳۰۰ دستگاه امکانات راهداری و یک بالگرد هلال احمر در شهرستان‌های درگیر سیل مستقر شده است.
وی همچنین  افزود: دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی با همکاری گروه‌های جهادی در منطقه حضور دارند بارش‌ها امشب و پیش از ظهر فردا در مناطق جنوبی و شرقی استان به اوج خود می‌رسد و از بعد از ظهر چهارشنبه از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.

فرودگاه‌های استان کرمان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آماده‌باش کلیه فرودگاه‌های استان با توجه به هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.

وی از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و تصریح کرد:به‌منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج