Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکترعبد الرضا نوروزی متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ترکیب "سیر و عسل" را  می‌توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.
او تصریح کرد: معجون سیر و عسل باعث انرژی بخشیدن به بدن شده و باعث می شود برای فعالیت های روزمره سرحال باشید و انرژی کافی را داشته باشید، بیشتر چربی های موجود در غذاها به عنوان یک منبع مصرف شده در بدن ذخیره و باعث اضافه وزن می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اما معجون سیر و عسل با به کارگیری چربی های ذخیره شده و با سوزاندن آن، انرژی فعالیت روزانه بدن ما را فراهم کرده و با کاهش وزن تدریجی از چاقی پیشگیری می کند.   نوروزی افزود: ترکیبات گوگردی سیر، زمانی که با عسل مخلوط می‌شود، برای سیستم گردش خون بسیار مفید است، از لخته شدن خون و اختلالاتی مانند ترومبوز و رگ‌های واریسی جلوگیری می‌کند.
او ادامه داد: فشارخون بالا یک بیماری است که می‌تواند سلامت قلبی و عروقی را تهدید کند، برای کنترل کردن آن به طور طبیعی هرروز عسل و سیر را با معده خالی مصرف کنید.

این متخصص تغذیه گفت: سیر و عسل هردو با التهاب مبارزه می‌کند و می‌تواند به عنوان داروی آرتروز واحتباس (جمع شدن) مایعات و اختلالات استفاده شود.   طریقه مصرف  سیر و عسل به این صورت است: یک پیمانه عسل ۳۳۵ گرم، ۱۰ حبه سیر و یک ظرف شیشه‌ای در دار تهیه کنید؛ حبه‌های سیر را به قطعه‌های کوچکی خردکنید یا آن را با یک دستگاه سیر فشار دهید، عسل را داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و با سیر هم بزنید، در آن را ببندید و به مدت یک هفته در مکان تاریک قرار دهید پس از گذشت هفت روز، شربت غنی و سالمی خواهید داشت.
انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان سرماخوردگی تاثیر تغذیه بر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلگرام سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در نقاشی (فیلم)
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • «چهار شگفت انگیز» در شبکه نسیم
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • (ویدئو) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ
  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو