Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و‌رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهر امروز وارد فرودگاه کنارک شد و‌مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران قرار گرفت.

اخبار سیاسی- بازدید از مناطق سیل زده ، افتتاح خانه‌های روستایی در شهرستان های چابهار، کنارک و‌ خاش و شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان از مهم‌ترین برنامه های سفر دو‌روزه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به سیستان و‌بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین ، بازدید از راه‌آهن چابهار-زاهدان و همچنین شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های نوبخت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان نوبخت مناطق سیل زده معاون رئيس جمهور سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان