Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@18:49:25 GMT

آماده سازی نصف جهان برای نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۵۸۸

آماده سازی نصف جهان برای نوروز ۹۹

در راستای برنامه ریزی مناسب و جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی به منظور استقبال مناسب از مهمانان و مسافران نوروزی و تدارک تمهیدات مود نیاز، پنجمین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات سفر شهر اصفهان در محل کمپ گردشگری باغ فدک برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با محوریت بررسی مسائل مربوط به کمیته حمل و نقل و ترافیک شهری و همچنین فعالیت های مرتبط با مجموعه فرهنگی تفریحی کمپ گردشگری شمال شهر اصفهان برگزار شد، حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد و افزایش حجم سفرها در تعطیلات نوروز و متعاقب آن افزایش ترافیک، شهرداری اصفهان با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با ارگان های ذی ربط اقدام به برنامه ریزی مناسب و منسجم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هماهنگی کامل با پلیس راهور، مرکز کنترل ترافیک و همچنین مجموعه اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اقدامات ستاد در راستای  مدیریت کنترل ترافیک شهری است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: به منظور جلوگیری از اختلال در رفت و آمد به خصوص پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها به صورت دوبله لیست کاملی از پارکینگ‌ها تهیه و در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت، همچنین تمام پارکینگ ها موظف هستند نسبت به اطلاع رسانی کامل و دقیق قیمت‌ها و ساعات کاری اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های بازرسی و نظارت بر حمل و نقل عمومی در شهر تصریح کرد: این گروه‌ها علاوه بر نظارت بر روند تردد تاکسی و اتوبوس‌ها، بر فعالیت پارکینگ‌های سطح شهر نیز نظارت خواهند داشت.

امیری تاکید کرد: امسال تورهای گردشگری برای تسهیل در امر گردشگری، کمک به کاهش معضل ترافیک و راهنمایی گردشگران در نظر گرفته شده که در ستادهای اسکان و مراکز پر تردد شهری به ثبت‌نام و ساماندهی سفرهای درون شهری برای شهروندان می پردازد.

وی با اشاره به آماده سازی کمپ گرشگری فدک، افزود: با توجه به اینکه مجموعه فدک تنها کمپ گردشگری روباز شهر اصفهان است و همه ساله با استقبال بسیاری از گردشگران نوروزی روبه رو بوده، امسال نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به ساماندهی این مجموعه پرداخته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه انجام فعالیت های عمرانی از جمله آسفالت معابر، تعریض خیابان‌ها، اصلاح پیاده روها در حال انجام است،   گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام اقدامات عمرانی تا ۱۵ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: افزایش لاین های ورودی، اصلاح شبکه معابر و دسترسی ها، سیستم روشنایی و سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات در دست اجرا است.

امیری تصریح کرد: ایجاد پایگاه آتش نشانی و ارائه خدمات اورژانس  به گردشگران از اقدامات حائز اهمیتی بوده که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

کد خبر 407048

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی