Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری از صحبت‌های سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش انتقاد کردند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مجمع امروز مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اگر مسئولان قادر به اجرای امور مربوط به دوچرخه‌سواری نیستند، کنار بروند.

این جمله به مذاق اعضای مجمع خوش نیامد و انتقاد شدید آنها را به دنبال داشت. یکی از رؤسای هیئت‌های استانی گفت که مدال نگرفتن دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی جاکارتا همچون پتک بر سر مسئولان این رشته کوبیده می‌شود.

یکی دیگر از اعضا گفت که حرف علی‌نژاد بسیار سنگین بوده است و اعضای مجمع حاضرند که استعفای دسته‌جمعی بدهند.

تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان| رکابزن تبریزی تیم ملی ایران پیش از پایان تور، سلطان کوهستان شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S27,3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد دوچرخه‌سواری ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی علی نژاد دوچرخه سواری ایران مهدی علی نژاد دوچرخه سواری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی