Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:34:32 GMT

کشف 75 سیلندر گاز مایع قاچاق در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۸۰۶

کشف 75 سیلندر گاز مایع قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف 75 سیلندر گاز مایع قاچاق و دو تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

محمد معصومی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از کشف بیش از دو تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بعد از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر حمل بار قاچاق یک دستگاه نیسان در حوزه استحفاظی پاسگاه ولاشجرد موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پلیس بلافاصله به منظور بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شد و پس از انجام گشت‌زنی‌ هدفمند خودروی نیسان را شناسایی کرد افزود: راننده خودرو هنگامی که متوجه خودروی پلیس شد قصد متواری شدن از محل را داشت که با اقدام به موقع توقیف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه این خودرو با هماهنگی با مقام قضایی به یگان انتظامی انتقال داده و در بازرسی از آن دو تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشف دو دستگاه لوازم خانگی و دستگیری یک نفر اضافه کرد: بنابر اطلاع داده شده مبنی بر حمل کالای قاچاق در محور جوکار به تویسرکان، عوامل یگان مستقر در سه راهی خیرآباد به یک دستگاه  پراید سفید رنگ مشکوک شدند.

معصومی با بیان اینکه ماموران پس از بازرسی از خودرو تعداد دو دستگاه لباسشویی به مارک «دوو» فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند بیان کرد: خودرو حامل لوازم خانگی به همراه لوازم کشف شده و به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی در ادامه از کشف تعداد 75 سیلندر گاز مایع قاچاق خبر داد و افزود: عوامل یگان پلیس مستقر در سه راهی خیرآباد هنگام ایست و بازرسی، یک دستگاه خودروی خاور«بنز» نارنجی رنگ حامل بار کپسول گاز مایع قاچاق را با رعایت قوانین متوقف کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان بیان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده خودرو حامل ۷۵ عدد سیلندر کپسول گاز مایع پر شده « هر سیلندر ۳۳ کیلو» بوده که از تویسرکان برای پخش در حال انتقال به شهرستان ملایر بود.

وی خاطرنشان کرد: خودرو و سیلندرهای کپسول گاز مایع و راننده خودرو به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط تحویل داده شد.

معصومی به دستگیری سه نفر متهم به تشکیل شرکت‌های هرمی در تویسرکان اشاره کرد و گفت: موضوع فعالیت غیرقانونی گروهی تحت عنوان شرکت تلفیق و هنر در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی با اشاره به پایش اطلاعاتی و بررسی موضوع مشخص شد که این شرکت توسط سه نفر جوان تشکیل شده است اضافه کرد: این شرکت با جذب اعضا جوان بیکار در یکی از آموزشگاه‌های آزاد شهرستان کلاس‌های در این زمینه برگزار می‌کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: سه نفر متهم در حال آموزش اعضا جذب شده متشکل از جوانان پس از هماهنگی با مقام قضایی، با همکاری اداره اطلاعات توسط پلیس دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی از دستگیری قاتل فراری پس از گذشت 20 روز از ارتکاب جرم خبر داد و اظهار کرد: این فرد به دنبال مشاجره خانوادگی با شلیک سلاح ساچمه‌زنی پسر خود را به قتل رساند.

معصومی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس با شناسایی قاتل تلاش خود را برای دستگیری آن گذاشت و سرانجام کمتر از یک ماه تحقیق مستمر تیم رسیدگی‌کننده به پرونده قاتل را با همکاری اداره اطلاعات جنایی آگاهی استان در عملیاتی غافلگیرانه در تویسرکان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به آگاهی شهرستان و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق قاتل فرمانده انتظامی تویسرکان معصومی سیلندر گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 846732 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا بندرعباس- استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک