Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قرار است فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز از صبح پنج‌شنبه آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین قدوسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بلیت فروشی دیدار با تراکتورسازی تبریز قرار است از ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور آقای  یلوه، معاون اقتصادی باشگاه، روز گذشته در جلسه‌ای که به اتفاق مدیر عامل باشگاه داشتیم، درباره قیمت بلیت این دیدار پرس و جو کردند.

در نهایت انصاری فرد پس از بررسی‌هایی که داشتند قیمت نهایی بلیت‌ها را به ایشان اعلام داشت تا به شرکت توسعه و تجهیز به عنوان متولی فروش الکترونیک بلیت مسابقه‌ برای درج در سایت منتقل شود.

وی ادامه داد: تلاش باشگاه بر این بود فروش بلیت مسابقه از امروز چهارشنبه از طریق سامانه pin90.ir آغاز شود اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز‌به معاونت اقتصادی  اعلام کردند برای رفع یک مشکل فنی و عدم ایجاد مشکل برای هواداران آغاز بلیت فروشی به فردا موکول شده است و قول داده اند فردا بلیط فروشی آغاز شود. بنابر این اعلام، بلیت فروشی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه استارت می‌خورد.

باشگاه پرسپولیس هم از هواداران دعوت می‌کند در این دیدار و در همه رقابت‌های پیش رو بویژه بازی های شش امتیازی حضور پرشور و گسترده داشته و حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشند و  تا دقیقه 90 از تیم محبوب خود حمایت کنند.
وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس انشاالله با هوشیاری هوادران و حمایت آنها  در بازی‌های 6 امتیازی پیش رو که به صورت متوالی برگزار می‌شود به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا نهایت بهره را از ظرفیت هواداران خود می برد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه نیز برای این بازی به فکر منافع تیم و هواداران پرسپولیس است و دیدگاه‌های خود را به مسئولین اعلام داشته است. ما به طور قطع نمی‌خواهیم به حساسیت‌ها دامن بزنیم ولی باید طبق حقوق قانونی از هواداران خود بهره‌مند شویم.

حسین قدوسی اضافه کرد: محمد حسن انصاری فرد هم در جلسات روی این مسئله تاکید کرده‌اند که حقوق باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس باید بر اساس قانون، عدالت و انصاف رعایت شود. بر همین اساس، از هواداران عزیز هم می‌خواهیم به محض شروع بلیت فروشی این مسابقه برای خرید و تهیه بلیت مسابقه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس حسین قدوسی تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد