Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح در غرب کشور، اظهارداشت: بسیار خرسندم که فرصت همکاری با شما از طریق خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی فراهم شده است و در کنار همدیگر می‌توان با همدلی گره از مشکلات مددجویان که از اقشار نیازمند جامعه هستند، باز کنیم.

وی ادامه داد: موسسه سفیران صلح به دنبال ایجاد صلح و آرامش در جهان بوده و این عمل نیز از توصیه های مهم دین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت، باعث افتخار است که با موسسه همکاری داشته باشیم، چراکه اقدامات شما بسیار سازنده بوده و باعث خوشایندی است که ما شاهد وجود افرادی باشیم که به دنبال اقدامات مثبت برای کمک به آسیب‌دیدگان هستند.

در ادامه مدیرمسئول موسسه بین المللی سفیران صلح غرب کشور نیز اظهار داشت: موسسه ما در سطح ۷۶ کشور جهان از جمله ایران در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دیگر اقدامات بشردوستانه فعالیت دارد.

عباس عربی یکی از سیاست های این موسسه را معرفی برخی مدیران فعال در استان به عنوان عضو موسسه دانست و گفت: ما امروز آمده ایم که دکتر رضوان مدنی مدیرکل پرتلاش بهزیستی استان را به عنوان عضو موسسه بین المللی سفیران صلح معرفی کنیم.

بهزیستی کرمانشاه به ۱۵۳ هزار و ۸۲۶ مددجو در سطح استان خدمات دهی می کند، که از این تعداد ۳۸ هزار و ۹۹۳ نفر معلول هستند که شامل داراهای معلولیت های مختلف بینایی، شنوایی، ذهنی و روانی و حرکتی می‌باشند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

برچسب‌ها مستمری مددجویان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور مستمری مددجویان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس