Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:28:47 GMT

برگزاری همایش لاله‌های روشن در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۹۶۸

برگزاری همایش لاله‌های روشن در کردستان

حجت‌الله نریمانی از برگزاری همایش لاله‌های روشن در کردستان خبر داد.

حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار داشت: شعار محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال 98 را « انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت » ذکر کرد و متناسب با نامگذاری این ایام ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درادامه افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی( لاله های روشن) و تجلیل از مقام شامخ اسوه شهامت، شجاعت و مردانگی سرباز فداکار اسلام، سردار دلاور سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در سطح مدارس از برنامه های این ایام مبارک دهه فجر است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بویژه خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را ازدیگر برنامه‌های این ایام است.

وی افزود: همچنین انجام تبلیغات محیطی متناسب با شهادت سردار سلیمانی و ایام آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح ادارات و مدارس واجرای گفتمان‌های دانش‌آموزی با عنوان گفتمان‌های انقلاب اسلامی، استفاده از سرودهای ایام پیروزی انقلاب در برنامه‌های دهه فجر و پخش آن‌ها از طریق سیستم صوتی مدارس و مراکز از دیگر برنامه های دیگر ین ایام برشمرد.

نریمانی بیان کرد:برگزاری نمایشگاه کتاب در ادارات و مراکز آموزشی و پرورشی و اختصاص موضوع تحقیق و انشای دانش‌آموزان با موضوع انقلاب اسلامی، دستاورد‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجراست.

این مقام مسئول تصریح کرد: نواختن گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در سال 1357 و همخوانی سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط کلیه دانش‌آموزان و نیز اجرای نمادین این مراسم در یکی از مدارس در روز شنبه 12 بهمن سال جاری برگزارخواهدشد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های آموزشی، پرورشی، هنری و ورزشی و نامگذاری طرح‌های جدیدالاحداث در شهرستان‌ها و مناطق استان به نام سرباز فداکار اسلام، سردار دلاور سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجرعنوان کرد.

  نریمانی در پایان خاطرنشان کرد:در این ایام همایش‌های ویژه در موضوع حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌های بصیرتی متناسب با انقلاب اسلامی و تحولات کنونی ایران اسلامی و حضور در مراسم میهمانی لاله‌ها و عطر افشانی مزار شهدای والا مقام وچندین برنامه دیگر نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فهما لاله های روشن برگزاری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم

رژه نیرو‌های مسلح در سنندج در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان  با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

در این آیین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این ارتش را نسبت به سایر ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیل زارعی کوشا تاکید کرد: امروز با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی، کشور ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا است.

وی با اشاره به عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل بیان کرد: این اقدام گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه این اقدام تنبیهی موجب امیدآفرینی در بین آزادگان جهان شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام بنا نهاده شده و براساس فرامین رهبر حکیم انقلاب امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: این اقدام غیورمردان سپاه در وعده صادق، تمام کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند خوشحال و امید را در قلب آنان زنده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج