Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@01:45:22 GMT

کمک به ساخت مسکن محرومان کشور

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۰۷۴

صراط:

سردار غلامرضا سلیمانی، عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، کارگاه جدول زنی و کارگاه اشتغالزایی خیاطی در روستای شرف‌آباد در حاشیه شهر کرمان اظهار داشت: به افراد کم بضاعت فاقد مسکن در صورت داشتن زمین آمادگی داریم که هم تسهیلات پرداخت کنیم و هم به آنها برای ساخت و ساز کمک کنیم.

به گزارش مهر وی بیان کرد: مسکن برای افراد کم بضاعت مناطق محروم که زیر پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد نباشند در قالب طرح مسکن محرومان تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: این افراد توسط سپاه استان شناسایی می‌شوند و ما به آنها کمک خواهیم کرد و بهتر است این طرح به برنامه تبدیل و تعداد زمین‌های آماده مشخص و اعلام شود.

سلیمانی با اشاره به اشتغال افراد در این منطقه خاطرنشان کرد: مشاغل ایجاد شده در این منطقه باید پایدار باشند لذا باید طرح‌هایی ارائه شود که پایداری داشته باشند و در چرخه اقتصاد استان به سرعت مطرح شوند و تولیدات بازار خرید داشته باشند.

وی در مورد چمن مصنوعی برای زمین ورزشی این منطقه نیز اظهار داشت: چون به مردم قول داده شده حتماً بودجه آن پرداخت خواهد شد.

سلیمانی همچنین ضمن بهره‌برداری از کارگاه خیاطی منطقه قول مساعد داد تا با قرار دادن تسهیلات مناسب مشکلات این کارگاه را برطرف کند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور امروز همچنین از خانه عالم و زمین ورزشی روباز در روستای شرف آباد کرمان بازدید به عمل آورد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی بسیج مستضعفین مسکن محرومان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم. - اخبار اقتصادی -

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

 

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار