Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@16:29:02 GMT

اولویت های فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۳۲۲

اولویت های فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات

جذب مدافع از اولویت های فرهاد مجیدی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که استقلال به دنبال جذب هافبک بازیساز بود، آبی ها قید جذب بازیکن در پست هجومی را زده اند.

مصدومیت مدافعان استقلال سبب شده تا مجیدی بیشتر به جذب مدافع در تیمش تاکید کند. او به دنبال جذب دو مدافع خارجی برای استقلال است تا این گونه بتواند خط دفاعی تیمش را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو استقلال در خط هجومی خود بازیکن جدیدی جذب نخواهد کرد و بلکه برنامه اصلی اش تقویت در خط دفاع است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال کپا آریزابالاگا از اتلتیک بیلبائو به چلسی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دروازه‌بانی کرده که کپا آریزابالاگا در صدر این فهرست قرار گرفته است. گلر 29 ساله چلسی که این فصل به طور قرضی در رئال مادرید بازی می‌کند در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به پایتخت انگلستان و باشگاه چلسی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین گلرها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کپا آریزابالاگا، آلیسون بکر از لیورپول در جایگاه دوم ایستاده است. گلر برزیلی در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 62.5 میلیون یورو از رم به لیورپول پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. گلری که در بین هواداران لیورپول هم بسیار محبوب است و او احتمالا ارزش پولی که برایش پرداخته شده را در طول این سالیان به خوبی پس داده است. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت دروازه‌بان‌ها هم به اسطوره فوتبال ایتالیا و جهان، جانلوییجی بوفون اختصاص دارد.

بوفون در سال 2001 و در انتقالی به ارزش 52.9 میلیون یورو که در آن زمان پول هنگفتی برای یک دروازه‌بان به حساب می‌آید از پارما به یوونتوس پیوست تا بدین‌ترتیب او با درخشش در بیانکونری و سپس تیم ملی فوتبال ایتالیا تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دروازه‌بانی

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی