Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست جدید بایرن مونیخ از شیوه بازی تهاجمی خود گفت.

طرفداری- آلوارو ادریوزولا، مدافع راست 24 ساله اسپانیایی در انتقال قرضی شش ماهه از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوسته است. به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، آلوارو ادریوزولا، مدافع جدید بایرن در کنفرانس خبری معارفه خود گفت:

بازی در باشگاهی بزرگ با تاریخی غنی چون بایرن مونیخ، مایه افتخارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از بایرن مونیخ پیشنهاد دریافت کنید، نمی‌توانید برای پذیرش آن تردیدی داشته باشید. من فورا این پیشنهاد را پذیرفتم و خواسته‌ام پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ بود. آماده هستم و نمی‌خواهم وقت تلف کنم. درست است که اخیرا خیلی بازی نکرده‌ام اما همیشه در تمرینات آماده بودم. منتظر بازی برابر شالکه هستم و دوست دارم بازی کنم.

با ژابی آلونسو و هامس رودریگز صحبت کردم. ژابی به من گفت مونیخ شهری بسیار عالی است. هامس هم چیزهایی عالی درباره این شهر به من گفت و به ستایش از بایرن مونیخ پرداخت. بوندس‌لیگا و به خصوص بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم. شباهت‌هایی میان بوندس لیگا و لالیگا وجود دارد. در آلمان هم تیم‌ها دوست دارند مالکیت بالایی داشته باشند و پرس کنند. کار من در تیم کمک به دفاع و کمک به خط حمله به وسیله نفوذهایم خواهد بود. با هانس فلیک، سرمربی تیم هم صحبت کرده‌ام و او نیز سبک بازی تهاجمی من را می‌پسندد و این سبک مناسب من است.

هم‌تیمی‌ها؟ بهتر از این نمی‌شود. با حضور تیاگو، کوتینیو و لوکاس هرناندز، می‌توانم اسپانیایی صحبت کنم. تونی کروس نیز چیزهای مثبتی درباره بایرن مونیخ به من گفته است و تا این جا اوضاع خیلی خوب بوده است. بیش از چهار سال پیش، در پست هجومی‌تری بازی می‌کردم اما فهمیدم مشخصه‌های لازم برای بازی در سمت راست دفاع را دارم و تبدیل به یک مدافع شدم. دائمی شدن قرارداد؟ من در حال زندگی می‌کنم و حال است که اهمیت دارد. همه تلاشم را برای بایرن مونیخ انجام خواهم داد و در فوتبال نمی‌دانید که چه چیزی در آینده در انتظار شماست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال

باشگاه بایرن مونیخ با مدافع راست کانادایی خود اتمام حجت کرد.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ شدیداً از دست آلفونسو دیویس عصبانی است زیرا که هنوز پاسخی نسبت به تمدید قراردادش با بایرن مونیخ ارسال نکرده است.

بازیکنی که به نظر می رسد دلش به ترک تیم است و برای همین باشگاه بایرن مونیخ اولتیماتوم داده که تا هفته پیش رو باید پاسخ نهایی را بدهد وگرنه این بازیکن در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که رئال مادرید مدت‌هاست به دنبال خرید دیویس است و می‌خواهد او را به خدمت گیرد. به نظر می‌رسد سایه رئال باعث شده تا این اختلاف نظر میان دیویس و بایرن شکل گیرد.

به گفته اسکای، بایرن مونیخ برای فروش دیویس ۵۰ میلیون یورو پول می‌خواهد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!
  • تماس‌های بایرن مونیخ با روبرتو دزربی؛ سرمربی ایتالیایی مشتاق مربیگری در آلمان