Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اثر برخورد کامیون با یک دستگاه سمند در جاده بندر شهید رجایی، متأسفانه دو نفر از سرنشینان سمند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اسماعیل تنها جانشین رئیس پلیس راه هرمزگان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بندرعباس اظهار کرد: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه خودروی سمند در جاده بندر شهید رجایی در محدوده هوادریا موجب مرگ دو نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو سرنشین سمند در اثر آتش‌گرفتن خودرو در لحظه تصادف جان خود را از دست دادند.

جانشین پلیس راه هرمزگان، بی‌احتیاطی راننده کامیون را دلیل این سانحه عنوان کرد و اظهار داشت: راننده کامیون حق تقدم را در دوربرگردان رعایت نکرده و باعث وقوع این حادثه می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ تنها هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رضا نیکو اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

نیکو اظهار داشت: با بکارگیری یک فروند بارج جدید اکنون امکان پهلوگیری همزمان هشت موتورلنج فراهم شده است.

فرماندار دیلم نیز گفت: در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر استقرار یک فروند بارج به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی مطرح شده بود که این مهم با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تعاونی لنج داران بندر دیلم محقق شد.

محمد اسدی افزود: ترافیک موتورلنج‌ها در آب‌های بندر دیلم همواره خطری برای وقوع آتش سوزی بود که با ۲ برابر شدن ظرفیت اسکله اکنون امکان وقوع چنین حوادثی به حداقل رسیده است.

دیگر خبرها

  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود