Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهر بجنورد برگزار شد. تاریخ انتشار: 18:07 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۵۱۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مراسم اختتامیه سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در شهر بجنورد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محسن مهر علیزاده رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، محمد انور رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور افغانستان و شماری از مسئولان ورزش کشور‌های مهمان برگزار شد.

سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور دنیا هم اکنون در شهر بجنورد در حال برگزاری است و تا لحظاتی دیگر با شناخت نفرات برتر در کشتی پهلوانی به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: آجرلو: مسئولان ورزش اندونزی روی کشتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی پهلوانی کشتی پهلوانی ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در این جشنواره با بیان اینکه با عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی اقتدار ایران بیش از پیش بر جهانیان و سلطه گران ثابت شده است گفت: اکنون پایان، رژیم اشغالگر و جهلی اسرائیل فرا رسیده است. 

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اسرائیل در همه کشور‌ها دست به قتل عام و خونریزی زده است گفت: ملت ایران از دیر باز تاکنون یک ملت تاریخ سازی بود و هر بار که مورد طمع بیگانگان و اشغالگران واقع می‌شد از مسیر فرهنگی و هنری بر آن سلطه گران چیره می‌شد.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت بر گرفته از مقاومت و درس عاشورایی و حسینی است، افزود: با اراده و با بهره گیری از قدرت رسانه و هنر اینگونه غزه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد.

سردار علی مقوا ساز معاون فرهنگی و هنری بسیج مستضعفین کشور هم در این جشنواره با بیان اینکه با برپایی چنین جشنواره‌های شبکه بزرگ فرهنگی بسیج در کشور شکل گرفته است، گفت: جوانان و نوجوانان با اراده و توانایی‌های که داشتند در این جشنواره حماسه خلق کردند.
سردار مقوا ساز با بیان اینکه این جشنواره بزرگ‌ترین جشنواره کشوری است که مردمی بودن از خصوصیات بارز این جشنواره است گفت: از مجموع آثار ارسالی به این جشنواره، ۲۹ هزار اثر از ابتکارات پایگاه‌های بسیج کشور بود.

سردار حمیددامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این جشنواره گفت: بیش از ۷۵ هزار اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که از این مجموع ۳۵۰ اثر برگزیده شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" به دنبال جبران خلأ تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای امروز است. 

وی یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره را کثرت آثار ارسال شده عنوان کرد و افزود: ایمان به ظرفیت‌های مردمی در هر عرصه‌ای تاثیر فراوانی در پیشرفت در آن زمینه دارد و مسئولان باید به توانایی‌های مردمی به خصوص جوانان ایمان داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مسئولان کمیته‌های این دوره از جشنواره مدرسه عشق که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند، از جوانان دهه هشتادی بودند.

در پایان جشنواره از ۵۰ اثر منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان