Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@16:08:00 GMT

چطور به کمک بیت کوین در دو سال میلیاردر شدم؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۵۰۲

چطور به کمک بیت کوین در دو سال میلیاردر شدم؟

آن روز بخصوص مانند همه روزهای هفته وارد محل کارم شدم تا کارم را شروع کنم. همین که وارد شدم یکی از دوستان دوران دانشگاه روی تلفن همراهم تماس گرفت و کمی گپ زدیم. کمی از وضعیت اقتصادی و شرایط کاری هم دیگه تعریف کردیم. متوجه شدم که وضع مالی علی تقریبا ده برابر من بهتر شده بود. جالب اینجا بود که علی ترم سوم دانشگاه درس رو ول کرد و چسبید به کار و از همون جا دیگه راهمون جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اون روز هم با من تماس گرفته بود که واسه جشن خداحافظی یکی از دوستان مشترک بهم خبر بده. دوباره با هم رفیق شدیم و بیشتر با هم وقت می گذروندیم.

آشنایی من با بیت کوین ...

ازش پرسیدم تو چطوری انقدر پول دار شدی. یه کلمه جواب داد "بیت کوین". تا اون روز فقط یک بار کلمه بیت کویین به گوشم خورده بود که اونم می گفتن کلاهبرداریه. کمی بیشتر ازش اطلاعات گرفتم و متوجه شدم که اطراف تهران یه فارم استخراج بیت کوین تاسیس کرده و داره پول پارو می کنه. بهم گفت میخوای توام شروع کنی و از این زندگی کارمندی خلاص بشی؟ اولش یکم ترسیدم ریسک کنم و دستگاه ماینر بخرم. ولی بعد دیدم که اگه الان این فرصت رو استفاده کنم می تونم واسه ازدواجم پول جم کنم و زندگی تشکیل بدم. کل سرمایه ای که داشتم 120 میلیون بود و خیلی نگران بودم که واقعا بتونم یه سرمایه گذاری بدون ریسک انجام بدم.

راه اندازی فارم بیت کوین ....

آخرش دل رو به دریا زدم و رفتم 10 تا دستگاه انت ماینر S9 خریدم و تو باغ پدر بزرگ توی دماوند نصب کردم. خیلی ریسک بزرگی بود که 100 میلیون پولی که با زحمت جمع کرده بودم رو بدم برای کاری که هیچی ازش نمی دونم. البته علی توی نصب و راه اندازی دستگاه ها خیلی بهم کمک کرد.

تقریباً دیگه برام عادت شده بود که هفته ای یکی دو بار برم دماوند و به فارم نقلی خودم سر بزنم. اوایل خیلی ذوق این کار رو داشتم و ماینر ها رو مثل بچه خودم تر و تمیز می کردم و ازشون نگهداریم میکردم. اما بعد از مدتی یکم رفت و آمد و هزینه های نگهداری ماینر ها اذیتم کرد. نوسانات تراهش ماینر ها زیاد شده بود. بخصوص اونایی که قدیمی تر بودند که هر از گاهی پاور یا چیپ های ماینینگ شون می سوخت و کلی هزینه روی دستم می زاشت.

اما بعد از گذشت 9 ماه سرمایه ای که گذوشته بودم برگشت و دیگه خیالم راحت بودم که از این به بعد هرچی ماین کنم سود کردم. تازه با سودی که برام موند تعداد دستگاه ها رو هم بیشتر کردم. بعد از گذشت یک سال حدود 400 میلیون پول در آوردم. خوشبختانه افزایش قیمت بیت کوین و دلار کلی تو این فرایند بهم کمک کرد. دیگه نیازی به کار قبلیم نداشتم و به راحتی ازش اومدم بیرون و برای زندگی مشترکم برنامه ریزی کردم.

اسفند سال 97 خبرهایی شنیدم از این که وزارت نیرو داره تلاش می کنه تا فارم های بیت کوین و رو شناسایی کنه. می گفتن قراره فارم هارو جمع آوری کنن و دستگاه های ماینر رو هم مصادره کنن و جریمه های خیلی سنگین برای صاحبان فارم ببرند، که همین اتفاق هم توی عید 98 افتاد! خیلی زود با علی تماس گرفتم و بهش گفتم که همچین خبریه. اونم با کمی پیگیری به صحت قضیه پی برد و فارمش رو جمع کرد. این بار من به علی کمک کردم تا جلوی ضررش رو بگیرم. منم فارم رو جمع کردم و دستگاه ها رو با هر قیمتی که شد فروختم. دوباره نگران شدم که الان چه کار باید بکنم. آخه تازه به کسب درآمد دلاری عادت کرده بودم.

آشنایی با کلودماینینگ همیارماینر ....

بعد از تموم شدن این قضایا به دنبال راهی برای کارکردن توی همین فضای ارز دیجیتال بودم. راستش شیرینی درآمد بیت کوینی خیلی بهم چسبیده بود. علی رقم پیشنهاداتی که از آدم های سنتی اطرافم داشتم و زخم زبون هایی که شنیدم، دیگه نمی خواستم توی بازار سنتی کار کنم. یه روز یه آگهی کارگاه آموزشی دیدم توی ایوند با موضوع "کسب درآمد دلاری از ابرهای پول ساز". دقت که کردم دیدم موضوع استخراج ابری بیت کوین هست. قبلاً راجع بهش شنیده بودم اما واقعاً نمی دونستم که چیه و چطور می شه ازش پول درآورد. با علی ثبت نام کردیم و توی کارگاه حضور پیدا کردیم. اسپانسر این دوره شرکت "همیارماینر" بود که سال ها توی حوزه استخراج و کلودماینینگ بیت کوین سابقه داشت. بعد از گذروندن یه دوره 4 ساعته کل مبحث استخراج ابری بیت کوین رو یاد گرفتیم. بعد از یه هفته تحقیق راجع به این کسب و کار و این شرکت به یقین رسیدیم که شرکت تمام اعتبارات و مراحل قانونی ممکن رو طی کرده و سرمایه گذاری کردیم.

بالاخره میلیاردر شدم ....

اولش با کم شروع کردیم. همون 100 میلیونی که اولین بار توی ماینینگ گذوشته بودم رو توی کلودماینینگ گذوشتم تا ببینم چطوری سیستم کار می کنه. خیلی راحت هر روز بیت کوین هایی که ماین شده بود، توی کیف پول بیت کوینم واریز می شد. خیلی راضی بودم. باورم نمی شد که دیگه دردسرهای نگهداری از فارم و ترس دزیده شدن ماینر ها و نگرانی قوانین و رفت و آمد و این ها رو نداشتم. سود پولم به صورت بیت کوین روزانه توی حساب کاربریم نمایش داده می شد و هر روز درخواست برداشت می زدم.توی مدت یک ماه افزایش سرمایه دادم و درآمدم به سرعت زیاد شد. باز گشت سرمایه ام توی فقط 6 ماه انجام شد. باور نمی کردم که بشه با کلود ماینینگ میلیاردر شد و لی من بعد از یک سال، یک میلیارد پول داشتم. الان دیگه دغدغه پول رو ندارم و بدون دردسر به زندگیم ادامه میدم. حالا می فهمم که پول درآوردن هیچ ارتباطی به میزان وقتی که می زاری نداره بلکه به میزان ریسک پذیری و هوش مالی افراد بستگی داره. بله، واقعا میشه توی دو سال میلیاردر شد و بله واقعا میشه توی دو سال طوری زندگی کرد که متفاوت با 30 سال زندگی قبل از این بوده. فقط تغییر نگرش و یه دوست خوب می تونه زندگی آدم رو متحول کنه.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیت کوین پول درآمد رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟