Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@16:25:28 GMT

ارسال کمک های غیرنقدی همراه اول به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۳۵۰۳

ارسال کمک های غیرنقدی همراه اول به مناطق سیل زده

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان سیستان و بلوچستان و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه کمک های غیرنقدی شامل اقلام ضروری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را روانه این مناطق کرد.
اقلام ضروری ارسال شده شامل مواردی نظیر چادر، پتو، مواد غذایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که بزودی در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار می گیرد.
پیشتر همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه درون شبکه و اینترنت موبایل را برای مشترکان خود در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان رایگان اعلام کرده بود؛ پیش از آن نیز هم زمان با وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور، این اپراتور با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به آن مناطق برای حصول اطمینان از پایداری شبکه اقدام کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ارسال کمک های غیرنقدی همراه اول مناطق سیل زده رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما و ورزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند افزایش دما تا شنبه در استان، گفت: با توجه به ماهیت فصل، بارش‌های پراکنده در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست، در این ایام به‌ویژه در روز پنجشنبه وزش بادها در ساعات بعد از ظهر متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا جو استان نسبتاً پایدار است و سپس از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط جمعه با عبور موج ضعیفی از فراز استان شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود.

وی افزود: همچنین با توجه به ماهیت فصل بارش‌های پراکنده در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست، در این ایام به‌ویژه در روز پنجشنبه وزش بادها در ساعات بعدازظهر متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد همچنین از اواخر پنجشنبه تا اوایل شنبه شمال خلیج فارس مواج است.

کد خبر 739705

دیگر خبرها

  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنید
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • افزایش دما و ورزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد