Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد روز چهارشنبه در نشست کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران که با محوریت بررسی کتاب‌های متقاضی چاپ در نشر شاهد برگزار شد، با بیان اینکه کمیسیون انتشارات بنیاد، باید بر آثاری با محوریت اهداف و وظایف سازمان خود تمرکز کند، افزود: رویکرد تولید محصولات فرهنگی باید بر اساس الگوپذیری از سیره شهدا و ایثارگران و در جهت  تشریح مفاهیم ایثارگرانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در تولید آثار فرهنگی باید به نظریه‌های مدون علمی و روش‌های جدید متن پژوهی در تولید آثار دست پیدا کنیم از این‌رو برگزاری نشست تخصصی «سیره نگاری شهدا» توسط نشر شاهد می‌تواند راهگشا باشد.

وی افزود:‌ ارزیابی علمی و پژوهشی محتوای کتاب‌های ژانر ایثار و شهادت، حمایت از آثار فاخر کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت انگیزه دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه و تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهداف این جشنواره هستند.

  کاویانی راد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحت عنوان گفتمان ایثار و شهادت مبتنی بر زیست اخلاقی و متعالی با هزینه کرد مناسب در راه رسیدن به هدف است، اظهار کرد:‌ با پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه توانست مجموعه شعارها را در عرصه عمل به ظهور برساند و شعار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجموعه ای از اشعار متعالی است که برای رسیدن به آن باید هزینه ای گزاف بپردازیم.

وی افزود:‌ شاید در طول تاریخ کمتر داشته باشیم آرمانی را که یک ملت حاضر به پرداخت بیش از ۲۲۰ هزار شهید در فاصله کوتاه مدت برای آن باشد، اما در چهل ساله پس از انقلاب که همه ما آن را تجربه کردیم، هر روز هزینه‌های سنگینی مانند بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و هزاران آزاده  را جامعه و مردم هزینه کردند و امروز حق طبیعی آنهاست که ثمره آن را در چهارچوب دستاوردهای متعالی مشاهده کنند.

 در این نشست ۱۰ اثر متقاضی چاپ توسط نشر شاهد مورد بررسی قرار گرفت و چاپ ۵ اثر نویسندگان متقاضی در ژانرهای مختلف رمان، داستان، خاطره و مستندنگاری به تصویب رسید.
 در دویست و هشتمین نشست کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد، رضا حاجی آبادی سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد، سعید گنجی معاون اسناد و انتشارات بنیاد و زهرا شیرکوند رییس اداره تالیف و نشر شاهد حضور داشتند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مدارس شاهد علمی شاهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شاهد علمی شاهد مدارس شاهد علمی شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی امیرحسین دانش کهن را به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای امیرحسین دانش کهن

سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نماید.

کد خبر 6084189

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد