Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شوای اسلامی شهر رشت از افتتاح نخستین درمانگاه فوق تخصصی هموفیلی با هدف حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد با اشاره به زمان بهره‌برداری نخستین درمانگاه فوق تخصصی هموفیلی در این شهر اظهار کرد: به حول و قوه الهی و با تلاش های انجام شده  نخستین درمانگاه فوق تخصصی هموفیلی  در رشت در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی در رشت باهدف حمایت از بیماران هموفیلی و تالاسمی در دستور کار قرار گرفت افزود: مشکلات مالی شهرداری رشت و همچنین افزایش سرسام آور قیمت برخی از اقلام و تجهیزات مورد نیاز موجب طولانی شدن روند بهره برداری از این درمانگاه شد .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بیماران خاص، نیازمند نگاه حمایتی بیشتری از سوی دستگاه‌های مسؤول بالاخص دولت هستند تصریح کرد: امیدوارم دولتمردان با اختصاص تسهیلات درمانی به افراد مبتلا به بیماری‌های خاص در راستای رفع مشکلات آنان و کاهش دغدغه های خانواده های این بیماران توجه بیشتری داشته باشند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت شورای اسلامی شهر عضو شورای اسلامی شهر مشکلات مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد