Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را جهت اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسئولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند، تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

همتی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسئولان اجرای انتخابات می باشد و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

وی گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و اوج نشاط سیاسی و اقتدار و عزت کشور را در این عرصه به منصه ظهور برسانیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ورود به ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام الله مبارک و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه های مناسب در راستای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در تمامی مناطق استان برگزار شود.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، فرمانداران و بخشداران از هم اکنون آمادگی لازم را برای پذیرش و ارائه خدمات به گردشگران در سراسر استان با در نظر گرفتن تمامی امکانات را داشته باشد.

وی اظهار داشت: روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در شهرستان ها و بخش های مختلف به طور منظم توسط فرمانداران و بخشداران کنترل و ارزیابی شود و پیگیری های لازم در راستای تسریع در تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب اسلامی ایران قانون مجلس شورای اسلامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت