Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین بهداد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نظارت دقیق این اداره کل بر نهاده های دامی مورد استفاده برای دام و طیور و همچنین تولیدات کارخانه های فعال در این زمینه وجود دارد و نمونه برداری های صورت گرفته از این واحدها و شیر خام تولیدی دامداران استان نشان می دهد آفلاتوکسین موجود مطابق با استانداردها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال ۱۹۰ مورد نمونه برداری از واحدهای خوراک دام و ۸۴ مورد از شیر خام تولیدی در استان انجام و آزمایش های معمول شیمیایی و میکروبی و پایش فلزات سنگین و اندازه گیری آفلاتوکسین در آنها انجام شده که مورد مشکل داری وجود نداشته است. 
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۵۶ کارخانه تولید خوراک دام و طیور دارای پروانه در این استان فعالیت می کنند.

بهداد اضافه کرد: امسال تاکنون با ۱۴ واحد غیر مجاز خوراک دام و طیور برخورد شده و امسال نزدیک ۴۱ هزار تن خوراک دام آلوده ضبط و معدوم سازی شده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شیر آلوده سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری شایعه شیر آلوده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شیر آلوده سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی شیر آلوده سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی