Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عباسعلی سلیمانی در بازدید از مناطق سیل زده بخش زرآباد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای آب و با هشداری مسؤولین مربوطه بحمدالله این سیل خسارت جانی در منطقه زرآباد نداشته که جای شکرگزاری از خداوند منان است.

وی افزود: متأسفانه در سیلاب اخیر به مزارع، حشام و زیرساخت‌های بخش زرآباد شهرستان کنارک خسارت‌های جدی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مرحله اول بحمدالله نیازهای اولیه تا حدودی رفع شده است و در مرحله دوم باید به واحدهای مسکونی آسیب دیده، مزارع و زیرساخت‌ها نگاه ویژه شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی برای احداث بناهای جدید حتماً استحکم بناها را در نظر بگیرتد.

سلیمانی بیان کرد: امروز شاهد سرازیر شدن سیل، مهر و محبت مردم به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستیم.

وی تصریح کرد: زرآباد دروازه استان سیستان و بلوچستان از سمت استان هرمزگان است و باید نگاه ویژه به این منطقه داشته باشیم.

کد خبر 4832907

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مجلس خبرگان رهبری عباسعلی سلیمانی شهرستان کنارک شهر زرآباد سیل سیستان و بلوچستان بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان ایلام شهرکرد قاسم سلیمانی دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 سردار سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟