Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، رکرک سرپرست اداره ورزش و جوانان چگنی در حاشیه بازدید از خانه‌های ورزش روستایی اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از این اماکن توسط کارشناس اداره کل و ریاست هیات رورزش روستایی صورت گرفت پیگیر این مکان‌ها هستیم تا با هماهنگی با آموزش و پرورش و دیگر ادارات این مکان‌ها به مدت حداقل ۲ سال در اختیار این اداره قرار گرفته و تفاهم نامه‌ای با دهیاران این روستا‌ها بسته و مکان‌های مورد نظر را به اداره کل جهت راه اندازی و تجهیز معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در صدد هستیم تا مراحل اداری این اماکن را انجام داده تا بتوانیم این خانه‌های ورزش روستایی را برای دهه مبارک فجر افتتاح کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان چگنی بیان کرد: هیات روستایی وعشایری استان نیز اعلام آمادگی کرده است تا در این خانه‌ها برای ورزشکاران هر رشته مسابقاتی در آینده نزدیک برگزار کند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بهره برداری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه