Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یک شنبه ۲ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:16 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۵۰۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یک شنبه ۲ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدات ثبت احوال برای صدور شناسنامه جدید در آستانه انتخابات/کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری نیست

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور به بیان توضیحاتی درباره تمهیدات ثبت احوال برای صدور شناسنامه جدید با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات پرداخت.

برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای ساخت پایانه خط سه مترو

مدیرعامل متروی تهران از برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای ساخت پایانه آزادگان در جنوب خط سه خبر داد و گفت: زمان بندی برای ساخت پایانه خط ۳ در حدود ۳۶ ماه است.

۲ هزار سلاح شکاری مجوز دار در دست مردم وجود دارد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به بیان توضیحاتی درباره افزایش پروانه سلاح و شکار و صید پرداخت.

پیش بینی افت دما برای اکثر مناطق کشور/کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

کارشناس سازمان هواشناسی از افت دما برای اکثر مناطق کشور خبر داد و گفت: سامانه جدید بارشی به زودی وارد کشور خواهد شد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین به کرج/بارش برف در جاده‌های ۹ استان کشور

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور را اعلام کرد.

۱۰ بهمن، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش پزشکی از لیسانس

مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران تا پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۸ تمدید شد.

ظریف به نشست هم‌اندیشی پاسداری از مراکز فرهنگی می‌رود

دبیر کمیسیون ملی یونسکو- ایران از برگزاری همایش پاسداری از مراکز فرهنگی؛ میراث مشترک بشری با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور وزیر امور خارجه و مسؤولان و کارشناسان فرهنگی در کتابخانه ملی خبر داد.

بازار میوه و تره بار آشتیانی در شرق تهران افتتاح شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه بر تعهد خود با شهروندان در خصوص توسعه بازار‌های میوه و تره بار پایبند هستیم، گفت: بازار میوه و تره بار آشتیانی به عنوان دویست و چهل و پنجمین بازار میوه و تره بار تهران با حضور اهالی محله آشتیانی در شرق پایتخت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است