Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور سربازان مجروح دیگری را که در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد مجروح شده اند، برای معالجه به آلمان منتقل کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شفقنا، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرده است که مجروحان دیگری از ارتش این کشور را از عراق به یک مرکز پزشکی آمریکایی در آلمان منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مجروحان جدید غیر از یازده نفری هستند که آمریکا پیشتر به زخمی شدنشان در حمله موشکی ایران اذعان کرده بود.

فرماندهی ارتش آمریکا اما به تعداد دقیق مجروحان جدید ارتش آمریکا در ای حمله اشاره ای نکرده است.

«بیل اروبان» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه ای گفته است که احتمال مشخص شدن تلفات بیشتر ناشی از این حمله و مجروحان بیشتر وجود دارد.

وی افزود: همزمان با تداوم معالجه پزشکی، مشخص شد که سربازان دیگری نیز از مصدومیت رنج می برند. این افراد برای معاینات بیشتر به آلمان برده شدند. ممکن است بازهم در آینده بر شما مصدومان اضافه شود.

هفته گذشته نیز ارتش آمریکا اعلام کرده بود که یازده سرباز این کشور در جریان حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد زخمی شده اند و برای معاجله به خارج از عراق برده شده اند.

این در حالی است که پیشتر دونالد ترامپ و ارتش آمریکا مدعی شده بودند که به هیچ یک از نیروهای این کشور در حمله ایران آسیبی نرسیده است.

برچسب ها: ارتش آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: ما از حمله ایران به اسرائیل از قبل آگاهی نداشتیم

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر موازنه قوا را به این منطقه بازگرداند. تهران گرچه طی این حمله ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیست وارد ساخت، اما در نهایت ایران به دنبال آن بود که به طرف مقابل بفهماند عبور از خطوط قرمز این کشور تبعات سنگینی درپی خواهد داشت. در این میان، برخی رسانه‌ها از اعلام قبلی ایران به کشور‌های غربی پیرامون این حمله خبر می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، دولت انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد خبری مبنی بر حمله ایران به اسرائیل دریافت نکرده است. 

لندن مدعی است: ما از پیش از این حمله اطلاع نداشتیم و ما را از قبل در جریان این موضوع قرار نداده بودند. با این حال، ما بار دیگر حمله مستقیم ایران به اسرائیل را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنیم. 

این سخنان پس از آن مطرح می‌شود که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران روز گذشته اعلام کرد تهران ۷۲ ساعت پیش از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل، کشور‌های همسایه و آمریکا، متحد نزدیک این رژیم را در جریان قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ارتشی‌های قهرمان شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رساندند
  • اذعان اندیشکده انگلیسی به حمله موفق ایران به اسرائیل
  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش
  • انگلیس: ما از حمله ایران به اسرائیل از قبل آگاهی نداشتیم
  • باید اذعان کرد که بازدارندگی آمریکا ضربه مهلکی خورده است
  • مؤسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • واکنش بلینکن به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا