Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان گفت: شرکت ODCC فاز ۲ پالایشگاه مکلف است هر چه سریعتر آخرین آمار نیروهای استخدامیش را با ذکر جزئیات به شورای اشتغال آبادان اعلام کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بتول سعیدی زاده عصر امروز در نشست شورای اشتغال شهرستان آبادان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مسوولان فاز ۲ پالایشگاه آبادان مکلف به ارایه آمار استخدامی های خود به شورای اشتغال شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید آمار تسهیلات پرداخت شده شان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه را به فرمانداری و اداره کار ارسال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان افزود: هسته‌ نظارت این کارگروه نیز موظف است تا  نسبت به بازدید دوره ای از طرح های اشتغال زا اقدام کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال معاون برنا شورای آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای عشایری ملارد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه عشایری در کنار عرصه تولید در جنگ تحمیلی بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده اند.

سرپرست فرمانداری ملارد افزود: عشایر با در دست داشتن ۲۸ درصد دام سبک کشور، ۲۵ درصد گوشت قرمز و مواد پروتئینی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه سنگینی در قبال شناسایی و حل مشکلات این قشر صبور و شریف داریم، عنوان کرد: اجرای مصوبات این شورا بر همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است و می‌بایست مصوبات در کمترین زمان پیگیری و به اجرا درآید.

اسدی عنوان کرد: زندگی عشایری همواره با سختی‌های فراوانی مواجه است که می‌بایست با تخصیص اعتبارات مناسب و تأمین امکانات رفاهی و خدماتی شرایط زندگی را برای این قشر شریف که نقش مؤثری در رونق تولید دارند فراهم کنیم.

کد خبر 6085433

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود