Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: باتوجه به شروع بارش‌ها در سطح استان تمام مسیرها باز است اما تردد با کندی انجام می‌شود.

غلامرضا آقامیرزایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آماده‌باش به کلیه دستگاه‌های استان، اظهار کرد: این آماده‌باش با قید آماده‌باش مهم اعلام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش برف در کل استان پیش‌بینی ما این است که کل محورها دچار مشکل شوند به همین منظور تیم‌های راهداری، هلال‌احمر و اورژانس 115 در محورها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامیرزایی ادامه داد: به دلیل بارش شدید برف رعایت چند مطلب مهم است اول اینکه هم استانی‌ها و هم‌وطنانی که قصد سفر به استان را دارند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و اگر ناچار به سفر هستند حتماً لباس گرم با خود داشته باشند چراکه در محورهای جنوبی با این مشکل روبرو هستیم که هم‌وطنان خوزستانی لباس گرم همراه خود ندارند و توان بیرون آمدن از خودرو برای بستن زنجیر چرخ را ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان افزود: هم‌وطنان قبل از سفر لباس گرم، زنجیر چرخ و سوخت همراه داشته باشند و همچنین سیستم گرمایشی خودروی خود را چک کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به هشدارهای پلیس‌راه، عنوان کرد: امشب تردد کامیون‌های به‌ویژه کشنده‌های تک‌محور ممنوع است.

آقامیرزایی با اشاره به اینکه مسئولیت آزادراه خرم زال با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیست و تصمیم در این رابطه بر عهده شرکت بهره‌بردار است، ادامه داد: تمام نیروها و امکانات به خط شده ولی حجم کار سنگین است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امشب و فردا عصر حجم بارش برف بیشتر می‌شود از هم استانی‌ها خواهش داریم که اگر قصد تردد در محورهای لرستان را دارند به‌ویژه در روز جمعه، صبح حرکت کرده و به شکلی برنامه‌ریزی کنند که در غروب و شب در محورها  قرار نگیرند.

آقامیرزایی با اشاره به اینکه الآن محورها باز هستند ولی تردد به‌کندی در حال انجام است، گفت: مسیر خرم‌آباد به بروجرد آسیب جدی دیده است و با پلیس‌راه هماهنگ کردیم که تا 3 ساعت مسیر خرم‌آباد به سمت بروجرد و مسیر دورود و بروجرد به سمت خرم‌آباد را مسدود کند.

وی با اشاره به اینکه آزادراه مسدود نیست اما تردد به‌کندی انجام می‌شود و امکان دارد بارش برف به 50 سانتی‌متر برسد، عنوان کرد: تا الآن افت فشار گاز نداشتیم اما انتظار داریم هم استانی‌های عزیز رعایت کنند که قطعی گاز نداشته باشیم.

این مسئول تأکید کرد: اگر شهروندان به مشکلی برخوردند با هلال‌احمر تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: این سامانه بعدازظهر جمعه آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در اغلب نقاط لرستان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را انتظار داریم.

مرادپور اطلاع داد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقّف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقّت و احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی توصیه می‌شود.

او بیان کرد: ریزش‌های جوی سامانۀ جدید در صورت تثبیت مدل‌های هواشناسی از شامگاه یکشنبه تا غروب دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان