Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@13:47:02 GMT

بررسی «جنگ روایت‌ها در بستر توییتر»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۶۵۵

بررسی «جنگ روایت‌ها در بستر توییتر»

به گزارش ایسکانیوز، در تازه‌ترین قسمت از برنامه انعکاس رادیوگفتگو که با محوریت رسانه و شبکه‌های اجتماعی روی آنتن می‌رود، موضوع «جنگ روایت‌ها در بستر توییتر» بررسی می‌شود.

در این برنامه، میثم رمضانعلی (مدیر واحد توسعه ارتباطات اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدصالح مفتاح (مدیرمسئول پایگاه خبری فردا)، علی رجبی (مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران)، دکتر حسین کرمانی (کارشناس رسانه)، دکتر ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه‌های مجازی) و احمد نوروزی (دانشجوی دکترای مدیریت رسانه) مهمانان این برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این برنامه چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ به صورت زنده و به مدت ۱۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ اقدام نمایند.

352 / 337 جنگ روایت ها رادیو گفتگو علی رجبی میثم رمضانعلی محمدصالح مفتاح برنامه انعکاس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جنگ روایت ها رادیو گفتگو علی رجبی برنامه انعکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است

ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا می‌تواند به‌نفع ایکس (توییتر سابق) باشد، اما ایلان ماسک با انجام این کار به‌شدت مخالفت است.

به گزارش خبرآنلاین؛ ایلان ماسک، مالک شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، با قاطعیت علیه ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا موضع‌گیری کرد. این مخالفت همزمان با مطرح‌شدن لایحه‌ی جدید در کنگره آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشن چینی انجام شد.

ماسک با انتشار پستی در ایکس نوشت: «به‌نظر من، حتی با وجود اینکه ممنوعیت تیک‌تاک می‌تواند به نفع ایکس باشد، این اپلیکیشن نباید در آمریکا ممنوع شود. چنین اقدامی مغایر با آزادی بیان و عقیده است و با ارزش‌های آمریکا همخوانی ندارد.»

لایحه‌ی جدید مجلس نمایندگان آمریکا بندی دارد که اشاره می‌کند اگر تیک‌تاک به شرکت دیگری فروخته نشود یا ارتباطش را با چین قطع نکند، در آمریکا ممنوع خواهد شد.

لایحه‌ی جدید آمریکا به تیک‌تاک یک سال فرصت می‌دهد تا ارتباطاتش را با شرکت بایت‌دنس و کشور چین قطع کند. پیش از این، لایحه‌ی مشابهی با حمایت دو حزبی در مجلس نمایندگان ایالات‌متحده به تصویب رسید، اما در سنا با مخالفت‌هایی مواجه شد.

ماریا کانتول، سناتور دموکرات ایالت واشنگتن و رئیس کمیته‌ی بازرگانی سنا، می‌گوید باتوجه‌به فرصت یک‌ساله به تیک‌تاک برای جدایی از حزب کمونیست، اکنون از این لایحه حمایت می‌کند.

ایلان ماسک قبلاً بار‌ها خود را طرفدار مطلق آزادی بیان معرفی کرده و یکی از دلایل خرید توییتر را که نام آن اکنون به ایکس تغییر یافته است، حمایت از آزادی بیان اعلام کرده بود.

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است