Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اثر شهادت سردار سلیمانی از سلیمانی که در میدان های نبرد حضور پیدا می کرد به مراتب بیشتر خواهد بود و داریم اثرات آن را می بینیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" شامگاه چهارشنبه در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: یکی از حیاتی ترین رسالت های نسل فعلی کشور ما که باید مانند نسل قبل این رسالت را به بهترین نحو ممکن عمل کند، گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب همانطور که مقام معظم رهبری به عنوان امام جامعه اسلامی در سرفصل هایی وظیفه همه را مشخص کرده اند، فضای مجازی عرصه و رسالت بسیار سنگینی است، خطاب به فعالان فضای مجازی بیان کرد: شماها که افسران و رزمندگان این فضا هستید، اولین رسالت شما این است که این گام را محکم، با تدبیر، با عقلانیت و پشتکار بردارید همان طور که ۴۰ سال اول انقلاب را معنادار می کند و می توانیم نتیجه آن را به ویژه در بخش کاری شما ببینیم.

وی اظهار کرد: کرسی و منبری که دست شماست، منبر ملی و فراملی است و باید در جبهه مقابل ما که در این عرصه قرار دارد، عملیات های مختلف را طراحی بکنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به رسالت دوم فعالان فضای مجازی اظهار کرد: امروز در یک جنگ جدی و سخت تر از جنگ نظامی علیه استکبار جهانی در میدان قرار داریم که این میدان خصوصیت های خاص خود را دارد و یکی از ویژگی های بسیار مهم آن که دشمن روی آن سرمایه گذاری زیادی کرده و کار جدی می کند، جنگ روانی و تبلیغی تمام عیار در کنار جنگ های اقتصادی است.

وی افزود: یکی از فضاهایی که دشمن به آن دل بسته و عملیات های یکی پس از دیگری علیه ما طراحی می کند، فضای مجازی است که بحمدلله دشمن در این فضا نیز شکست می خورد اما شما فعالان این عرصه هستید که می توانید این عملیات روانی و هجمه عظیمی که علیه ماست را خنثی کنید و بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب، ارزش ها و مقام معظم رهبری و دفاع از به نتیجه رسیدن گام دوم انقلاب در همه عرصه ها و به ویژه در فضای مجازی است و نیرویی مطمئن تر از این نیروها نداریم.

علیدادی سلیمانی در ادامه تصریح کرد: رسالتی که مقام معظم رهبری بر دوش همه جوانان تکلیف محور، عالم و دانشمند گذاشتتند و باید به آن عمل کرد، این است که ایشان جریان شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب اعلام فرمودند.

وی بیان کرد: اگر این جریان بخواهد خوب پیاده شود و در جبهه مقاومت و جغرافیای اسلامی کادرسازی بکند، یکی از سخت ترین کارها و از دید دیگر ساده ترین بسترهایی که می توان کار کرد فضای مجازی است.

امام جمعه کرمان گفت: مثل اینکه خداوند شهید سلیمانی را علی رغم همه تضرع و خواسته هایی که برای شهادت داشت و بارها بروز داده بود، نگه داشت و شهادت را در مقطعی مورد پذیرش قرار داد که به نظر می رسد بهترین و موثرترین موقعیت است.

وی افزود: اثر شهادت سردار سلیمانی از سلیمانی که در میدان های نبرد حضور پیدا می کرد به مراتب بیشتر خواهد بود و داریم اثرات آن را می بینیم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: زمانی به هدف می رسیم که بتوانیم این مکتب را ترویج کنیم و این جریان را در جهان اسلام و به ویژه محور مقاومت خوب فرماندهی و راهبری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه یکی از میدان هایی که به نظر می رسد مسئولیت حساس و مهمی است، فضای مجازی است گفت: امیدواریم شما فعالان فضای مجازی در هجمه رسانه ای و جنگ بی رحمانه ای که علیه ما وجود دارد و در گام دوم انقلاب و ترویج و جریان سازی مکتب شهید سلیمانی عملیات طراحی کرده و بتوانید با محوریت بسیج که در همه صحنه های بعد از انقلاب هرجا ورود کرد موفق شد، به موفقیت برسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی فضای مجازی شهادت سردار سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اوکراین اخبار جنگ را سانسور می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که دولت اوکراین باید در مورد انتقال حقایق تلخ وضعیت میدان نبرد با مردم خود شفاف تر برخورد کند.

«جیمز روبین» مسئول مرکز تعامل جهانی وزارت خارجه آمریکا، روز پنج‌شنبه در مصاحبه‌ای با پولیتیکو اعلام کرد که اوکراین در خصوص واقعیت های میدان نبرد با مردم خود چندان شفاف نیست.

مسئول مرکز تعامل جهانی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که اگرچه اوکراین در مسیر درستی حرکت می‌کند، اما هنوز یک کشور کاملاً کامل از نظر رعایت دموکراسی نیست.

او گفت که مقامات کی یف ممکن است در مواردی در برابر آزادی اطلاعاتی، که برای ما عادی است، مقاومت کنند.

این دیپلمات آمریکایی از دولت اوکراین خواست هنگام نظارت بر پوشش رسانه ای جنگ، محدودیت کمتری قائل باشد. وی یادآور شد که در برخی روزها، خبرنگاران جنگ مواردی را گزارش می کنند که لزوماً به نفع ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین نیست.

کد خبر 6064367

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • آمریکا: اوکراین اخبار جنگ را سانسور می‌کند
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید