Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:22:00 GMT

سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۷۵۸

سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز در پردیس قدس حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

سومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور و شعرخوانی شاعران آیینی کشور و همنوایی شعرا و مداحان تبریزی روز جمعه چهارم بهمن ماه سال جاری رأس ساعت 18:30 در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین شاعران برجسته شعر آئینی کشور از جمله حجت الاسلام جواد محمد زمانی، سعید بیابانکی، احمد بابایی، بهنام فرشی و وحید قاسمی شعرخوانی کرده و حجت الاسلام فروغی نیز سخنرانی می‌کند.

همچنین در این آیین، ضمن پاسداشت سال‌ها مجاهدت و اخلاص سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی، از سردیس و کتاب فاطمیات خوندل، شاعر مرثیه سرای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرحوم استاد حاج حیدر خوندل رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با همکاری حوزه هنری استان و جمعی از نهادهای فرهنگی به مناسبت ایام فاطمیه در پردیس فرهنگی سینمایی قدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سوگواره فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

 فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تامین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودرو‌های شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی