Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:56:09 GMT

آمادگی اقلیت‌های دینی یزد برای بزرگداشت دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۷۸۴

آمادگی اقلیت‌های دینی یزد برای بزرگداشت دهه فجر

در این جلسه، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: رویکرد اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر ، بهره‌گیری از فرهنگ اقلیت‌های دینی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

سعید زارع، برگزاری مراسم جشن انقلاب همراه با نیایش در آتشکده زرتشتیان، مسابقات فرهنگی و هنری، حضور زرتشتیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با لباس محلی، آذین‌بندی مکان‌های مذهبی و برگزاری جشن انقلاب را از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار داشت: انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت، شعار دهه فجر امسال است.

همچنین مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان یزد گفت:: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عرصه پیوند همه مردم و آیین وحدت در بین جامعه است.

مجید جوادیان‌زاده افزود: تمام فعالیت‌های لازم فرهنگی و هنری به منظور بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم است .

۶ هزار اقلیت زرتشتی در یزد زندگی می‌کنند.  

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به ایران ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها یزد گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد گام دوم انقلاب یزد گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این جلسه به ریاست صلاح کردستانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد و با حضور رؤسای شورای اسلامی مهاباد ، گوگ تپه و خلیفان در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهر تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های پیش بینی شده، تدابیر لازم در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها اتخاذ شد.

غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گزارش عملکرد، اجرای برنامه های هنری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شوراها در مهاباد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید